غرس ۲۳۳ نهال مثمر یادمان بانوان شهیده خرم آباد

۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۵:۰۴
کد خبر: ۱۳۰۹۲۲۸
غرس ۲۳۳ نهال مثمر یادمان بانوان شهیده خرم آباد
در مراسمی به مناسبت روز شهید با کاشت ۲۳۳ نهال مثمر در بوستان بانوان گلدشت شرقی از رشادتهای بانوان شهیده شهرستان خرم آباد تجلیل شد.

به   گزارش   خبرگزاری   برنا   از   لرستان   ؛   در مراسمی به مناسبت روز شهید با حضور بهرام  ستاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با کاشت ۲۳۳ نهال مثمر در بوستان بانوان گلدشت شرقی از رشادتهای بانوان شهیده شهرستان خرم آباد تجلیل شد.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در حاشیه  مراسم غرس نهال به مناسبت روز شهید در بوستان بانوان گلدشت شرقی خرم آباد اظهار کرد: امروز به پاس تجلیل از رشادت های ۲۳۳ بانوی شهیده در این بوستان حضور داریم و آمده‌ایم اعلام کنیم که بانوان پا به پای مردان در فرهنگ شهادت و رشادت پیش قدم بوده‌اند.

 بهرام  ستاری تصریح کرد : پاس داشتن این رشادت‌ها یعنی ارزش‌گذاری و مهمترین رکن جهاد تبیین که تبلور همین ارزش هاست و ارزشی بالاتر از زنده نگه داشتن یاد شهدا وجود ندارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان  به حدیثی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم اشاره کرد که فرموده اند:  بالاتر از هر نیکی نیکی است غیر از شهادت که هیچ چیزی بالاتر از آن نیکی نیست .

او در پایان ابراز امیدواری کرد : با توفیقات الهی، همه ما ادامه دهنده مسیر شهدا باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز