مجمع سالیانه هیئت ورزش کارگری استان البرز برگزار شد

۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۵:۳۸
کد خبر: ۱۳۰۹۹۳۶
مجمع سالیانه هیئت ورزش کارگری استان البرز برگزار شد
مجمع سالیانه هیئت ورزش کارگران استان البرز با هدف بررسی عملکرد این هیئت ورزشی در یک سال گذشته و برنامه ریزی آینده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، در این مجمع که صبح امروز برگزار شد مدیرامور اجتماعی ورفاه اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان البرز گفت : توسعه ورزش کارگری موجب بهره وری و نشاط نیروی کار است

صابر میدان میری با اشاره به همکاری شایسته هیئت های ورزش کارگری استان و با اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی گفت: ورزش کارگری استان البرز در عرصه مسابقات گوناگون ورزشی با کسب عناوین متعدد باعث درخشش نام استان البرز در میان استان های کشور و حتی عرصه های بین المللی شده است.

مدیرامور اجتماعی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز در خصوص اقدامات انجام شده در سال 1400 در حوزه ورزش کارگری اظهار داشت : در سالی که گذشت با کمک هیات های ورزشی در استان کلیه رشته های ورزشی کارگری که قابلیت اجرای مجازی و حضوری داشت با رویکرد نوین در استان اجرا شد و همچنین با اجرای طرح پویش دوشنبه‌ های ورزش وکار در استان  با تلاش حوزه ورزش کارگری استان تا کنون برنامه موفق و تاثیرگذاری در سطح کارخانجات استان با رعایت پروتکل های بهداشتی به اجرا درآمده است ومورد استقبال قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد : در صدد هستیم برای سال آینده نیز برنامه های ورزش کارگری را در قالب طرح های جدید و ابتکاری در کشور که تاکنون انجام نشده است بگونه ای طراحی نماییم تا خللی در برگزاری برنامه های پیش بینی شده ایجاد نشود البته تا امروز نیز ورزشکاران کارگر استان از برنامه های ورزشی با رویکرد های جدید استقبال خوبی داشتند و امیدواریم تا این تجربه جدید را همچنان ادامه دهیم.

در ادامه خلیل عبدالهی رئیس هیات ورزش کارگری استان نیز با تقدیر از همکاری شایسته کلیه  انجمن ها و کمیته های ورزش کارگری استان در جهت توسعه و موفقیت های ورزشی کارگران استان البرز ،مهمترین رویکرد برنامه های ورزش کارگری استان در برنامه های آتی این اداره کل را رویکرد سلامت محور و افزایش بهره وری نیروی کار اعلام نمود و تصریح کرد : در حال حاضر برنامه ریزی آتی ما در این اداره کل به سمت سلامت محور و نیز ورزش قهرمانی کارگری است و باید در این مسیر کارفرما وکارگر را  توجیه  کنیم که تقویت و توسعه ورزش در محیط کار هم به نفع کارگر است و هم به نفع  کارفرما که نمونه آن نیز در قالب دوشنبه های کار و ورزش در حال حاضر اجرایی می شود بنابراین به جرات می توان گفت که ارتقا سطح سلامت نیروی کار با ورزش، افزایش بهره وری و راندمان نیروی کار و تولید مطلوب را در پی خواهد داشت.

رئیس هیات ورزش کارگری استان افزود :از ابتدای تشکیل حوزه ورزش کارگری استان و به ویژه در سالهای اخیر هدف این اداره کل بومی سازی و توسعه بهینه ورزش کارگری در البرز بوده است.

وی اضافه کرد: اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان البرز همواره با تلاش حوزه های اجتماعی،فرهنگی،ورزشی و تعامل کامل با انجمن های ورزشی توانسته در سطح استانی،کشوری و حتی بین المللی در رشته های مختلف ورزش کارگری مقام های شایسته ای کسب کند و میزبان مسابقات ملی و کشوری ورزش کارگری باشد.

عبدالهی خاطر نشان کرد : ورزش کارگری کشور واستان نیازمند نگاه خوب و دیده شدن است تا بتواند جایگاه واقعی خود را در سطح دنیا پیدا کند و باید برای این مهم برنامه بلندمدت داشته باشیم تا انگیزه بیشتری در بین ورزشکاران و کارگران برای ورود به این حوزه ایجاد شود .

همچنین دراین نشست از هیات های ورزش کارگری نمونه استان برای اجرای برنامه های ورزش کارگری استان و تعامل شایسته با حوزه ورزشی فرهنگی اداره کل توسط مدیرکل تعاون،کار وفاه اجتماعی البرز و مسئولان حاضر با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز