یامین پور: ازدواج‌ اولویت اصلی معاونت جوانان است

۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۳:۳۳
کد خبر: ۱۳۱۰۲۰۴
یامین پور: ازدواج‌ اولویت اصلی معاونت جوانان است
معاون امور جوانان وزارت ورزش و‌جوانان گفت: موضوع ازدواج، خانواده و ازدواج به موقع، اولویت ما در معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، وحید یامین پور در اختتامیه رویداد ملی هم آهنگ اظهار کرد: به گمان من تنها بخشی از دولت که متولی فعالیت ترویجی، تبلیغی و میدانی در حوزه تسهیل ازدواج و ازدواج به موقع است، همین بخش معاونت امور جوانان می‌باشد.

وی ادامه داد: سایر نهاد ها در دولت موظف به سایر امور همچون ایجاد تسهیلات هستند اما ما در معاونت جوانان تکالیف قانونی داریم و این تکالیف چه در اسناد بالا دستی و چه در قانون مکلف به حمایت از حوزه ازدواج و ترویج آن و چه در سند توسعه چهارم و‌ پنجم و ششم دیده شده است؛ همچنین اخیرا یکی از مخاطبان قانون جوانی جمعیت ما هستیم.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و‌جوانان بیان کرد: این ماموریت تکلیف و یکی از مسائل راهبردی ماست؛ در این رابطه ابزار ما برای انجام این مأموریت، نیروی انسانی، نیروی قراردادی و اداری وزارت نیست.

یامین پور ادامه داد: افراد در وزارت نیروی های اداری هستند که باید تسهیل کننده فعالیت گروه ها و سمن ها باشند؛ اما برای به سرانجام رساندن این تکالیف، نیاز به حضور گروه‌ها و تشکل‌های مردمی داریم.

وی بیان کرد: سالانه بالغ بر ۷ هزار کارگاه در حوزه های مختلف از جمله ازدواج برگزار می‌کنیم که باید در روند آنها بهبود حاصل گردد و محتوا ارائه شده، کیفیت بالا تری داشته باشد.

معاون جوانان گفت: در این راستا همکاری خوبی با سازمان تبلیغات اسلامی داریم و خیلی خوب این دو مجموعه با هم هماهنگ شدند که امیدوارم در سال های آینده نیز این روابط بهتر شود.

یامین پور اظهار کرد: بعد از ۹ سال شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و امیدواریم از حوزه جوانان حمایت خوبی شود.

وی بیان کرد: همچنین امیدوارم با حضور شما و سمن ها توان داشته باشیم که تحولی در این حوزه ایجاد کنیم.

معاون جوانان تصریح کرد: ما معتقدیم کار حلقه های میانی و تشکل ها مشکلات جامعه و جوانان را حل خواهد کرد و باید توجه ویژه ای به آنها داشته باشیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز