معاون وزیر نفت:

قدردانی از مدیریت گازرسانی پایدار در ایلام

۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۴:۵۴
کد خبر: ۱۳۱۱۰۱۴
قدردانی از مدیریت گازرسانی پایدار در ایلام
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت با اشاره به اینکه مدیریت گازرسانی پایدار در فصل سرما در کشور و بخصوص در ایلام قابل تقدیر است، گفت: در ایّام زمستان و فصل سرما، همکاران ما در شرکت گاز زحمات زیادی کشیدند تا با گازرسانی پایدار، گرمابخش خانه‌های مردم باشند که این تلاش ها ستودنی است.

به گزارش سرویس اقتصادی خبرگزاری برنا ایلام؛ " مهدی علی‌‌مددی" در جلسه با مدیرعامل، اعضای هیاُت مدیره و جمعی از مسئولان شرکت گاز استان ایلام افزود: در راستای رسالت اصلی شرکت ملّی گاز مبنی بر توزیع پایدار و ایمن گاز، به جهت جلوگیری از افت فشار گاز در زمان اوج مصرف و آمادگی مواجهه با هرگونه بحران در فصل سرد سال، مجموعه شرکت ملّی گاز ایران برای تحقق این برنامه‌ها، اقدامات پیشگیرانه را انجام داد و خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده در فصل سرد امسال تاکنون هیچگونه قطعی گاز نداشتیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بخشنامه‌های ارسالی از سوی سازمان اداری-‌استخدامی کشور برای ایثارگران اشاره کرد و اظهار داشت: در اغلب موارد اقدامات صورت گرفته در صنعت نفت برای جذب این قشر از جامعه در مقایسه با سازمان‌های دیگر بهتر بوده است.

معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت بر عزم این وزارت در حل مشکلات حوزه منابع انسانی تاکید کرد و گفت: نیروهای پیمانکاری به عنوان بخش مهم و موثر این وزارتخانه همچون سایر کارکنان پرتلاش این صنعت، مورد توجه مقام عالی وزارت بوده و ساماندهی و بازنگری در طبقه‌بندی مشاغل اکثر قریب به اتفاق ایشان، در نهایت طی چند ماه آتی انجام شده و پرداخت کامل حقوق و مزایای ایشان در دستور کار قرار دارد.

علی‌مددی به اجرای بند " د " تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و تبدیل وضعیت مشمولین بر‌اساس بخشنامه ابلاغی اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از ۲۳ هزار نفر متقاضی برخورداری از این قانون بودند و بر اساس بررسی‌های به‌عمل آمده  تعداد ۱۶ هزارو ۶۲۶ نفر شرایط لازم برای تبدیل وضعیت را داشته‌اند که حسب موافقت مقام عالی وزارت نفت، تشریفات استخدامی آنها در حال انجام است.

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت خاطرنشان کرد: ایثارگران مشمول ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و اصلاحات و الحاقات بعدی آن که تا ۲۷ اسفندماه سال ۱۳۹۹ به‌طور تمام‌وقت در وزارت نفت و شرکت‌های تابعه به‌صورت قراردادی مدت موقت، مدت معین و پیمانکاری شاغل بوده و با استمرار خدمت در سال جاری، به موجب بند " د" تبصره ۲۰ قانون به‌صورت رسمی تبدیل وضعیت/ استخدام می‌شوند.

علی مددی با بیان اینکه رعایت شرط سنی بر اساس بخشنامه‌های صادره سازمان اداری-‌استخدامی برای ایثارگران با هر مدرک تحصیلی اعلام شده الزامی می باشد، تصریح کرد: مشمولین تبصره ۲ قانون اصلاح بند " و"  ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه کشور شامل فرزندان شاهد و جانباز و آزاده، رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه، جانبازان، آزادگان و همسران شهدا، جانبازان و آزادگان از شروط سنی و معدل اعلام شده، معاف هستند.

علی مددی با بیان اینکه در صورت اعلام سازمان اداری- استخدامی مبنی بر عدم الزام به رعایت شروط سنی و معدل برای سایر مشمولین، همان شرایط با ابلاغ از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، ملاک عمل خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش ارائه شده در این جلسه، تعداد ۱۷ نفر در شرکت گاز استان ایلام مشمول بند " و " هستند، گفت: در مجموع ۸۷ نفر دارای شرایط بند " د " بودند که مجوزهای لازم صادر شده و مابقی از نظر شرایط سنی واجد شرایط تبدیل وضعیت نمی باشند.

وی با بیان اینکه تعداد ۹ نفر از کارکنان شرکت گاز استان ایلام در آزمون توانمندسازی پذیرفته شده‌اند، افزود: اگر چنانچه نیاز سازمانی وجود داشته باشد و در سایر مراحل استخدامی از جمله گزینش، مصاحبه و طب صنعتی پذیرفته شوند، می‌توانند به قراردادی مدت معین تبدیل وضعیت شوند.

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گفت: سال آینده تاُمین نیروی انسانی در کل کشور از طریق فراخوان عمومی خواهیم داشت که تلاش می‌شود در آزمون آتی، نیروهای پیمانکاری، قرارداد معین و غیره بتوانند شرکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز