نوریان: پالایشگاه گاز ایلام برای توسعه محصولات تولیدی برنامه دارد

۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۳۱۱۳۸۲
نوریان: پالایشگاه گاز ایلام برای توسعه محصولات تولیدی برنامه دارد
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از اقدامات معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی برای حل مشکلات حوزه نیروی انسانی وزارت نفت به برنامه های کلان این واحد صنعتی قدردانی کرد .

به گزارش سرویس اقتصادی خبرگزاری برنا ایلام، "روح اله نوریان" در جلسه ای که با حضور معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت  افزود: توسعه محصولات گوگردی از جمله  کلوخه ،دانه بندی، کود بنتونیت،گوگرد مذاب،بازیابی کامل گازهای ارسالی به مشعل و بازچرخوانی آب خروجی از واحد تصفیه پساب وامکان سنجی تولید ادورانت از محصولات میعانات گازی و گاز مایع خام از برنامه کلان این شرکت می باشد.

وی به مشکلات و تنگناهای این پالایشگاه اشاره کرد و افزود: جایگزینی نیروهای تبدیل وضعیت شده ، احداث مجتمع رفاهی، فرهنگی و ورزشی صنعت نفت در استان ، ایحاد مراکز تخصصی آموزش در این پالایشگاه، ایجاد بهداشت و درمان مستقل استان ایلام، برنامه ریزی تامین نیروی انسانی فاز دو، تخصیص بودجه برای اجرای مسئولیت های اجتماعی از دیگر مشکلات این واحد صنعتی است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از رشد 419 درصدی تولید گاز اتان، رشد 5 درصدی تولید گوگرد و رشد 232 درصدی گاز مایع خام در 11 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

نوریان افزود: پالایشگاه گاز ایلام به افتخاراتی نظیر عنوان برتر در حوزه سلامت اداری، کسب سطح عالی در نظام ارزیابی عملکرد شرکت ملی گاز، انتخاب پالایشگاه گاز ایلام بعنوان دستگاه اجرایی برتر پدافند غیرعامل ، پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات در حوزه سرویس های فاوا و شبکه کنترل صنعتی، انتخاب پالایشگاه ایلام بعنوان کارفرمای سلامت محور استان، کسب رتبه برتر پژوهش برتر در بین شرکتهای پالایشی کشور و کسب تندیس 3 ستاره ششمین جایزه ملی مدیریت انرژی بخشی از دستاوردهای این شرکت در طو ل چند سال گذشته بوده  که دستیبابی به این افتخارات جز با تلاش نیروی انسانی قابل دستیابی نیست و لازم است به مشکلات و مسائل حوزه منابع انسانی توجه ویژه داشته باشیم تا به اهداف استراتژیک شرکت دست یابیم.

همچنین در ابتدای این جلسه رئیس امور اداری شرکت پالایش گاز ایلام گزارشی از وضعیت نیروی انسانی پالایشگاه و چالش های موجود در حوزه نیروی انسانی ارائه و راهکارهای پیشنهادی در این خصوص ارائه نمود.

نظر شما