فیلم نوجوان البرزی به جشنواره بین المللی ۲۰۲۲ ایرلند راه یافت

۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۲:۴۲:۱۷
کد خبر: ۱۳۱۳۱۸۸
فیلم نوجوان البرزی به جشنواره بین المللی ۲۰۲۲ ایرلند راه یافت
معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: فیلم کوتاه مستند داستانی خروپف به بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم2022 ایرلند راه یافت.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، محمود دهقان هراتی اظهار کرد: فیلم کوتاه مستند داستانی خروپف به نویسندگی و کارگردانی سارا عابدی از استان البرز به این رویداد معتبر راه یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در خلاصه این  فیلم آمده است : سارا دختر۱۰ ساله از خروپف پدرش گلایه دارد .او تلاش میکند تا پدرش خروپفش را ترک کند.

معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بیان کرد: مجری طرح این فیلم انجمن سینمای جوانان استان البرز است و تهیه کنندگی آن را  محمد حسین عابدی برعهده دارد .این فیلم در موسسه سینمایی نمای نقطه دید برتر البرز ساخته شده است.

 دهقان هراتی افزود:جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان fresh ( تازه) جشنواره ای برای فیلمسازان جوان 7 تا 18 ساله است که در ماه مارس هر سال در لیمریک ایرلند برگزار می شود و شامل نمایش، کارگاه ها و جلسات است.

وی افزود: فیلم خروپف برای نمایش آنلاین جمعه یکم آوریل از طریق www.freshfilm.ie  به عنوان بخشی از فینال بین‌المللی نوجوانان و در یک نمایش انیمیشن زنده ویژه در 29 مارس نمایش داده خواهد شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز