معاون حقوقی و پارلمانی رییس جمهور در نکا: انقلاب اسلامی و خون سرخ شهدا احیاگر اسلام در جهان شد

۱۴۰۱/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۷:۲۵
کد خبر: ۱۳۱۶۴۲۱
معاون حقوقی و پارلمانی رییس جمهور در نکا: انقلاب اسلامی و خون سرخ شهدا احیاگر اسلام در جهان شد
سید محمد حسینی، معاون حقوقی و پارلمانی رییس جمهور با گرامیداشت یاد و نام شهدا و سردار قاسمی طوسی و ۴۳۶ شهید شهرستان نکا گفت: انقلاب اسلامی و خون سرخ شهدا احیاگر اسلام در جهان شد و شهدا با خون خود نهال انقلاب و اسلام را به درخت تنومند تبدیل کردند. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سید محمد حسینی در شانزدهمین یادواره ۴۳۶ شهید شهرستان نکا و بزرگداشت سالروز شهادت سردار سرلشکر  محمدحسن قاسمی طوسی جانشین لشکر ویژه ۲۵ کربلا در مصلای نکا، افزود: امروز تمام اسلام در برابر تمامی شرک قرار گرفته است و جامعه نیازمند روحیه ایثار و شهادت شهدا و ایثارگران است.

وی گفت: شهدا و رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس از خانواده خود گذشتند تا اسلام و انقلاب پابرجا بماند و هیچ گاه به دنبال منافع شخصی نبودند و دلبستگی به دنیا نداشتند و امر خدا را سرلوحه کار خود قرار دادند و در همین راستا همسر سردار قاسمی طوسی از قول این شهید نقل می کنند؛ که فرمودند: " من به شما علاقمندم اما اسلام را ترجیح می دهم."

وی با اشاره به شهادت دو روحانی که در صحن حرم امام هشتم مورد حمله قرار گرفته و شهید شدند؛ از آنان به عنوان عالم، مبارز و افراد خدوم به انقلاب و اسلام نام برد که همواره به فکر فقرا و حاشیه نشینان بودند و امام جماعتی ولایتمدار و انقلابی همچون همه روحانیون مردمدار بودند.

معاون حقوقی و  پارلمانی رییس جمهور، اظهار کرد: سردار طوسی مردی شجاع و با غیرت بود که با مردانگی و سلحشوری وارد میادین مختلف شد و از دوران ستمشاهی در راه انقلاب بود و در دوران انقلاب پا در رکاب انقلاب بود که در کمیته و سپاه نقش فعال داشت و در ساری، آمل، کردستان و بسیاری از ناامنی ها و جنگ ها وارد میدان شد و از انقلاب دفاع کرد.

حسینی گفت: تک تک شهدای ما دارای روحیات و احوالاتی در زندگی هستند که باید برای جوانان یادآوری شود و نسل جدید با راه و روش شهدا و وابستگی به قران و اهل بیت (علیهم السلام) آشنا شوند و زندگی خود را شهدایی و در مسیر شهدا قرار دهند.

وی همچنین یادآور شد: این دو روحانی شهید و روحانی دیگری که مجروح و در بستر بیماری است، پیشتاز جهاد تبیین هستند که تاکنون گمنام و ناشناخته بوده اند و با ایمان قوی و راسخ برای رفع مشکلات فقرا و نیازمندان تلاش داشتند.

معاون حقوقی و  پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت سیزدهم دولتی مردمی، ولایی و انقلابی است و دلسوز مردم است و الگوی مدیریت سردار سلیمانی را در دستور کار دارد و تلاش دارد تا در خدمت مردم و برای مردم باشد.

حسینی افزود: مردمان خوبی در نظام جمهوری اسلامی ایران داریم و تکلیف دولتمردان است تا با تمام قوا در خدمت مردم بوده و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و با تلاش برای سلامت، رفاه و بهبود شرایط فعلی جامعه، مردم را به آرامش برسانند.

وی گفت: دغدغه اصلی رفع مشکلات مردم است و تنگناهای اقتصادی و مشکلات وجود دارد و دولت تلاش دارد تا با برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و برنامه ۴ ساله برای رفع مشکلات اقدام کند.

حسینی با بیان اینکه رفع مشکلات جامعه در گرو اتحاد و انسجام است؛ خاطر نشان کرد: اگر مسئولان و مجلس و نهادها همپای هم و با هم برای رفاه حال مردم حرکت کنند؛ می توانیم نظام الگو برای آزادگان جهان باشیم.

معاون حقوقی و  پارلمانی رییس جمهور گفت: در تولیدات دانش بنیان و در راستای فرمایشات رهبری با قوت وارد عمل شده ایم تا فرمان رهبری معظم انقلاب اجرایی شود که نباید در این راستا به شعار بسنده شود و باید شعار سال عملی و اجرا شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز