برگزاری ۳ نشست تخصصی ادبیات در خرم آباد به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی

۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۲:۱۱
کد خبر: ۱۳۱۷۱۱۵
برگزاری ۳  نشست تخصصی  ادبیات در خرم آباد به مناسبت هفته  هنر انقلاب اسلامی
معاون فرهنگی و امور رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، سه نشست تخصصی در حوزه ادبیات انقلاب و دفاع مقدس در خرم آباد برگزار می شود.

به    گزارش   خبرگزاری   برنا   از    لرستان   ؛    رضا نیازی روز یک شنبه 21 فروردین با اعلام این خبر به خبرنگاران ، اظهار کرد: هنر انقلاب و دفاع مقدس یکی از مهمترین وجوه انقلاب اسلامی است که هنرمندان، نویسندگان و شاعران بسیاری را به جامعه معرفی نموده است.

او افزود: مهمترین شاخصه هنر انقلاب اسلامی، پایبندی به آرمان های ولایت فقیه و شهدای عزیز است و در بین شاخه های مختلف فرهنگی و هنری، تعالی و گسترش ادبیات و شعر انقلاب و دفاع مقدس، بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است. 

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در همین راستا سه نشست تخصصی با عنوان « سلسله گفتارهای بررسی هنر و ادبیات در تبیین مولفه های انقلاب اسلامی » در هفته هنر انقلاب اسلامی در خرم آباد برگزار می شود.

نیازی گفت: این سه نشست شامل " نشست تخصصی بررسی ادبیات داستانی و انقلاب اسلامی "، نشست مستند نگاری انقلاب و دفاع مقدس " و " نشست بررسی ادبیات و هنر کودک و نوجوان " است که از 21 تا 26 فروردین ماه با حضور کارشناسان و علاقه‌مندان به شعر و ادبیات برگزار خواهد شد.

او گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حوزه هنری استان و انجمن قلم ایران شعبه لرستان در برگزاری این سلسله نشست ها همکاری دارند. 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز