شبکه توزیع برق ماکو در سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۵ کیلومتر توسعه یافته است

۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۰:۱۴
کد خبر: ۱۳۱۸۴۰۳
با اهتمام کارکنان مدیریت توزیع برق ماکو در سال ۱۴۰۰ توسعه شبکه فشار ضعیف و تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار شهری و روستایی به میزان ۳۵ کیلومتر و ۷۲۷ متر محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی توسعه متوازن سرلوحه طرح‌ها و اقدامات قرار گرفته و شاهد بهره‌برداری متناسب پروژه‌ها در شهرستان‌های مختلف آذربایجان غربی بودیم.

 

مدیریت توزیع برق ماکو به عنوان متولی توسعه و نگهداری شبکه توزیع نیروی برق یکی از شهرستان‌های مرزی شمال آذربایجان غربی توانسته است در سال ۱۴۰۰ توسعه شبکه فشار ضعیف و تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار شهری و روستایی به میزان ۳۵ کیلومتر و ۷۲۷ متر را محقق سازد.

 در حوزه برنامه‌ریزی و مهندسی مدیریت توزیع برق ماکو ۴۵۱ اصله تیر بتونی فشار ضعیف و فشار متوسط، ۶ دستگاه ترانس و ۴۶ دستگاه پست هوایی جهت تأمین برق متقاضیان صنعتی و مشترکین شهری و روستایی در سال ۱۴۰۰ نصب شده است.

مدیریت توزیع برق ماکو این افتخار را دارد که در سال ۱۴۰۰ به تعداد ۲ هزار و ۹۵۰ مشترک جدید بیشتری نسبت به سال گذشته خدمات ارائه کند، همچنین در راستای بهبود ارائه خدمات به همه مشترکین، ۲ هزار و ۹۷۶ مورد اصلاح چراغ‌های روشنایی معابر، ۳ هزار و ۳۳۷ مورد تعمیر شبکه ۲۰ کیلوولت فشار متوسط و یک هزار و ۲۹۸ دستگاه تعمیر و سرویس پست‌های هوایی و زمینی در سطح این مدیریت توزیع انجام شده است.

واحد بهره‌برداری مدیریت توزیع برق ماکو توانسته است سرویس شبکه های ۴۰۰ ولت به میزان ۵۲۴ مورد، نصب چراغ‌های LED جهت تعدیل بار روشنایی معابر به میزان ۵۸۰ دستگاه و احداث شبکه روشنایی جدید بخشی از شهر بازرگان به میزان ۳۲ پایه فلزی و کابل کشی مرتبط با آن را در سال گذشته به اتمام برساند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز