استاندار آذربایجان‌غربی: توجه به مناطق محروم و حضور در بین مردم از اولویت دولت سیزدهم است

۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۶:۴۳
کد خبر: ۱۳۱۸۸۶۱
استاندار آذربایجان‌غربی: توجه به مناطق محروم و حضور در بین مردم از اولویت دولت سیزدهم است
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توجه ویژه دولت به حل مشکلات مردم گفت: البته در سفرهای استانی و شهرستانی، قولی داده نمی شود که پشتوانه اجرایی نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان امروز در نهمین سفر شهرستانی و در جمع مردم بخش نازلو و شهر نوشین از توابع شهرستان ارومیه افزود: تمامی مصوبات و وعده ها در سفرهای شهرستانی، براساس مطالعات انجام شده کارشناسی و مبانی قانونی است.

وی توجه به مناطق محروم و حضور در بین مردم را از اولویت دولت سیزدهم عنوان کرد و اظهار کرد: یکی از برنامه های دولت سیزدهم، رسیدگی به مشکلات مردم مناطق مختلف است و سفرهای شهرستانی هم در همین راستا انجام می شود.

استاندار آذربایجان‌غربی توجه به خواسته ها و مطالبات مردمی در سفرهای شهرستانی را ضروری دانسته و تاکید کرد: ما در صدد هستیم در این سفرها بتوانیم تصمیماتی بگیریم که دغدغه مردم رفع شود.

معتمدیان با اشاره به وجود محدودیت های مالی برای اجرای طرح های مختلف در کشور، اضافه ‌کرد: در صدد هستیم براساس ظرفیت ها و بسیج امکانات در مجموعه دولت و نهادهای انقلابی و بخش خصوصی، مشکلات را حل کنیم.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: برای حل‌ این مشکلات نیازمند هم‌افزایی و همراهی بخش های مختلف ملی و استانی هستیم.

معتمدیان با اشاره به مشکل مالکیت برخی از زمین های کشاورزی در بخش نازلو گفت: هفته آینده، جلسه ای در این خصوص و برای حل مشکل برگزار می شود.

وی افزود: صدور اسناد اراضی کشاورزی از اقدامات دولت است که در این خصوص کار کمی شده ولی با دستور رئیس جمهوری، همه دستگاه های متولی در استان پای کار می آیند تا اسناد مالکیت مردم را تا پایان دولت نهایی کنیم.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهتمام ویژه دولت سیزدهم به بهبود معیشت مردم در نقاط مختلف کشور، گفت: برنامه‌ریزی برای احیای دریاچه، ارومیه نیز مورد تاکید دولت است.

معتمدیان در جمع مردم روستای علی کندی از توابع بخش نازلوی شهرستان ارومیه افزود: ما دنبال این هستیم که در کنار اجرای برنامه های احیای دریاچه ارومیه، لطمه ای نیز به درآمد مردم و معیشت کشاورزان ساکن در این منطقه وارد نشود.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی، شغل عمده مردم روستانشین حوضه دریاچه ارومیه است، اضافه کرد: باید از خام فروشی محصولات به سمت فرآوری حرکت کنیم تا شاهد افزایش درآمدها باشیم و در این راستا دولت از طرح های اشتغال زایی در مناطق روستایی حمایت می کند.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در سفرهای شهرستانی، از نزدیک با مشکلات مردم آشنا می شویم، افزود: در این سفرها، مردم بدون واسطه مشکلات خود را با مسئولان مطرح می‌کنند و در همان جا، پاسخ مسئول مربوطه هم دریافت می‌شود و تصمیمات قانونی لازم برای حل این مشکلات گرفته می شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز