تغییرات، صرفا براساس منافع ورزش استان بوده‌است

۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۱۷:۴۵:۰۱
کد خبر: ۱۳۱۹۰۵۴
تغییرات، صرفا براساس منافع ورزش استان بوده‌است
سرپرست مدیرکلی ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی بنا بر دلایلی و بدون تاثیر از تصمیمات رییس فدراسیون و به دور از منافع شخصی تصمیم بر جابجایی در هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گرفت.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر سیدعلی اکبر هاشمی‌جواهری در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی که در اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی برگزار شد، گفت: از تمام باشگاه‌‎های ورزشی خصوصی که قالب آنان را باشگاه‌های بدنسازی تشکیل می‌دهند که در گسترش اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی نقش جدی داشته‌اند، تشکر می‌کنم. علی‌رغم اینکه توجه ویژه‌ای به باشگاه‌های خصوصی نمی‌شود، اما این باشگاه‌ها بیشترین خدمت را به جامعه انجام می‌دهند.

سرپرست مدیرکلی ورزش‌وجوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگر حدود ۲ هزار باشگاه ورزشی در مشهد وجود داشته باشد، دو سوم آنان را باشگاه‌های بدنسازی تشکیل می‌دهند که نشان از اهمیت بالای این رشته ورزشی در میان سایر رشته‌ها دارد. این رشته ورزشی مادر و بنیان سایر رشته‌های ورزشی محسوب می‌شود.

وی افزود: اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی بنا بر دلایلی و بدون تاثیر از تصمیمات رییس فدراسیون و به دور از منافع شخصی تصمیم بر جابجایی در هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گرفت. ما صرفا منافع ورزش خراسان رضوی را مد نظر قرار داده‌ایم. احساس کردیم سروش پور‌آزاد، رییس سابق این هیات می‌تواند در سایر عرصه‌ها به ما کمک کند.

سرپرست مدیرکلی ورزش‌وجوانان خراسان رضوی اظهار داشت: جواد بهارآرا افتخار ورزش خراسان رضوی محسوب می‌شود. متاسفانه در این مدت تعبیراتی برای وی به کار رفته که در شان ورزش خراسان رضوی نبوده است. او استاد دانشگاه است و با زیست شناسی و فیزیولوژی بدن سر و کار دارد که می‌تواند دیدگاه‌های علمی خود را در این هیات ورزشی حاکم کند.

 هاشمی جواهری ادامه داد: از جواد بهارآرا تقاضا دارم بدون اینکه به سلائق افراد توجهه داشته باشد، از تمام کسانی که در این حیطه زحمت کشیده‌اند، استفاده کند. همچنین از سایر افراد هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی نیز تقاضا دارم بهارآرا را در این راه یاری کنند.

وی در پایان با بیان اینکه بهارآرا کسی است که می‌تواند تمام افراد جامعه بدنسازی را مجددا دور یکدیگر جمع کند، گفت: ممکن بود اگر شخصیت دیگری را از جامعه بدنسازی انتخاب کنم، چند دستگی در میان این رشته ورزشی به وجود آید و بعضی افراد از رییس هیات استان خود فاصله بگیرند، اما جواد بهارآرا می‌تواند تمام سلایق بدنسازی خراسان رضوی را دور یکدیگر جمع کند. از سوی اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی قطعا حمایت‌های معنوی، پژوهشی و علمی از این هیات ورزشی خواهیم داشت تا در تمام عرصه‌ها موفق باشد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز