استقبال مردم از رونق فعالیت‌های فرهنگی ورزشی در شهر جدید مهستان

۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۱:۵۵:۳۵
کد خبر: ۱۳۱۹۲۴۹
استقبال مردم از رونق فعالیت‌های فرهنگی ورزشی در شهر جدید مهستان
معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرجدید مهستان از احیاء و فعال‌سازی دوباره فضاهای فرهنگی ورزشی این شهر با هدف خدمات رسانی بهتر و ایجاد شهری با نشاط خبرداد وگفت: خوشبختانه این رویکرد با استقبال خوب مردم روبرو شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، حسین عابدین زاده اظهار کرد: روند پرشتاب افزایش جمعیت شهرجدید مهستان(هشتگرد) این ضرورت را ایجاب می کند تا سرانه های خدماتی نیز متناسب با آن رشد کند.

وی افزود: جای خرسندی است که عنوان کنم در سایه فعالیت های اثربخش سال گذشته با حمایت های شورای شهر و همراهی شهردار اعتبارات معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری به نسبت سال گذشته رشد بی سابقه 640 درصدی را نشان می دهد واین در حالی است که بودجه شهرداری به نسبت سال گذشته افزایش 35 درصدی داشته است.

عابدین زاده با بیان اینکه در ماه های اخیر در ابعاد مختلف فعالیت های فرهنگی ورزشی با محوریت سالن های ورزشی ،سرای محلات و خانه هنرمندان رونقی دوچندان گرفته است گفت: برگزاری کلاس های متنوع آموزشی ،برپایی ایستگاه های ورزش همگانی و مسابقات و جشن های متنوع از جمله اقداماتی بوده که با استقبال خوب مردم روبرو شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرجدید مهستان با اشاره به زیرساخت های خوب شهرجدید مهستان در حوزه ورزشی گفت: متاسفانه به دلایل مختلف زمین های چمن و سالن های ورزشی شهر دچار آسیب و رکورد شده بودند که در قالب یک برنامه مدون در حال احیاء وبازسازی آن هستیم تا با ظرفیت کامل در اختیار جوانان قرار بگیرد.

وی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان نیز برنامه های فرهنگی ورزشی متنوعی به فراخور این روزهای معنوی تدارک دیده شده که خوشبختانه با اقبال عموم مردم روبرو بوده است.

عابدین زاده در پایان با بیان اینکه حجم برنامه های فرهنگی ورزشی در شهرجدید مهستان قابل مقایسه با گذشته نیست گفت: ایجاد شهر پویا و با نشاط یکی از محورهای مدیریت شهری محسوب می شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز