واگذاری بیش از هزار فقره انشعاب جدید در شهرستان تکاب در سال ۱۴۰۰

۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۱:۰۹
کد خبر: ۱۳۱۹۲۹۴
یک‌هزار و ۲۳۵ فقره انشعاب جدید در سال ۱۴۰۰ به متقاضیان برق در شهرستان تکاب واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی،  در سال گذشته بیش از یک هزار و ۲۳۵ انشعاب برق جدید به متقاضیان شهری و روستایی در حوزه مدیریت توزیع برق تکاب واگذار شده است.

مدیریت توزیع برق تکاب طی یکسال اخیر بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال در راستای بهسازی شبکه‌های برق ۱۶ روستای این شهرستان هزینه شده است.

همچنین در حوزه شهری نیز برای رفع ضعف ولتاژ و کاهش تلفات، ۲ هزار و ۳۰۰ متر از شبکه‌های مسی نقاط مختلف شهرستان تکاب به کابل خودنگهدار تبدیل شده که روند تبدیل شبکه مسی در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

بنابراین گزارش در راستای اجرای طرح سراسری هوشمند فهام ، ۵۹ دستگاه کنتور مشترکین دیماندی در حوزه توزیع برق تکاب تعویض شده است.

این گزارش می افزاید : بیش از ۴۳۰ دستگاه چراغ معابر طی یکسال گذشته جهت تأمین روشنایی شهری و روستایی مورد استفاده قرار گرفته است.

احداث شبکه روشنایی معابر به طول ۴۵۰ متر، احداث ۳ دستگاه پست هوایی و زمینی عمومی شهری، احداث ۱۵ دستگاه پست هوایی، بهسازی و اصلاح شبکه برق ۹ روستای همجوار معادن و توسعه و احداث ۸ هزار و ۴۶۰ متر شبکه با کابل خودنگهدار برای تامین برق متقاضیان شهری و روستایی از جمله اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۰ می‌باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز