هفدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد به میزبانی بهشهر برگزار می شود

۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۵:۳۵
کد خبر: ۱۳۲۰۱۴۰
هفدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد به میزبانی بهشهر برگزار می شود
رئیس ورزش و جوانان بهشهر گفت : هفدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بهشهر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ،  مجتبی رضایی رئیس ورزش و جوانان بهشهر  از برگزاری رقابت‌های کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد به میزبانی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: اقدمات لازم برای میزبانی از هفدهمین دوره رقابت‌های کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد فراهم شده و با حمایت مسؤولان استانی و شهرستانی، مسابقاتی با کیفیت و فراتر از دوره‌های گذشته برگزار خواهیم کرد.

وی بیان داشت : از تجربه دوره‌های گذشته این رقابت‌ها برای برگزاری بهتر مسابقات امسال که با حضور کشتی‌گیران داخلی و خارجی برگزار می‌شود، استفاده خواهیم کرد.
 
رئیس اداره  ورزش و جوانان   بهشهر  افزود: حمایت مطلوب مدیرکل  ورزش و جوانان  مازندران، نماینده مردم  بهشهر  در مجلس، فرماندار و دیگر مسؤولان شهری از عوامل مهم برگزاری مطلوب این مسابقات است.

رضایی ادامه داد: کمیته‌های تخصصی مسابقات از مدت‌ها قبل تشکیل شده و تلاش بسیاری خواهیم کرد تا با برطرف کردن کمبودهای عمده دوره های گذشته، شاهد برگزاری مسابقاتی باکیفیت باشیم.

وی افزود: همدلی و اتحاد مسؤولان بهشهری عمده‌ترین راز موفقیت هیأت کشتی  بهشهر  در برگزاری این رقابت‌ها است که امیدواریم بتوانیم در مدت زمان باقیمانده تا آغاز این رقابت‌ها، تمام امکانات مورد نیاز را فراهم کنیم.
 
یادآور می شود، هفدهمین دوره رقابت‌های کشتی شهید هاشمی‌نژاد ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه با شرکت کشتی‌گیران مطرح داخلی و خارجی در رده سنی جوانان به میزبانی  بهشهر  برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز