حضور مربی لرستانی در تیم ملی پاراتنیس روی میز ایران

۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۳۲۰۲۱۵
حضور مربی  لرستانی  در تیم ملی پاراتنیس روی میز ایران
فریدون کامرانی از ملی پوشان تنیس روی میز و چهره های شاخص ورزش جانبازان و معلولین لرستان به عنوان مربی در تیم ملی پاراتنیس روی میز ایران حضور دارد.

به    گزارش   خبرنگار    خبرگزاری     برنا    از    لرستان  ؛ بنا به دعوت فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران  ، فریدون کامرانی از ورزشکاران شناخته شده تنیس روی میز لرستان به عنوان مربی به اردوی تیم ملی  پارا تنیس روی میز دعوت شده است .

 اردوی تیم ملی  پاراتنیس روی میز  از ۲ لغایت ۱۰اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می شود.

این اردو به منظور حضور در بازی های کشور های اسلامی به میزبانی ترکیه و مسابقات آسیایی هانگژو  چین برگزار خواهد شد که کامرانی به عنوان مربی تیم ملی ایران  در آن شرکت می کند .

فریدون کامرانی جانباز ۷۰ درصد  اهل پلدختر لرستان و از ملی پوشان باسابقه  تنیس روی میز جانبازان ومعلولین ایران است   که مدال نقره مسابقات بین المللی پکن 2010میلادی ،مدال برنز مسابقات بین المللی تای چونگ تایوان در 2011 میلادی  ، کسب عنوان ورزشکار جوانمرددر سال 2014میلادی به خاطر عدم رویارویی با بازیکن رژیم اشغالگر اسرائیل در مسابقات بین المللی فرانسه در سال 2014میلادی  و همچنین برنز مسابقات آسیایی وگزینشی پارالمپیک  اردن را در کارنامه ورزشی خود دارد.

 

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز