در سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۰۷ میلیارد ریال طرح برق‌رسانی در سطح شهرستان نقده اجرا شده است

۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۱:۵۳
کد خبر: ۱۳۲۰۶۶۴
در سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۰۷ میلیارد ریال طرح برق‌رسانی در سطح شهرستان نقده اجرا شده است
در سال ۱۴۰۰ به همت مدیریت توزیع نیروی برق نقده، ۳۰۷ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال طرح عمرانی و برق‌رسانی در سطح شهرستان نقده اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، یکی از محورهای اصلی برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی توسعه متوازن شبکه و زیرساخت‌های توزیع برق در سطح همه شهرستان‌های آذربایجان‌غربی است از این رو در سال ۱۴۰۰ همانند سال‌های دیگر شاهد اجرا و بهره‌برداری از طرح‌های متعدد عمرانی، خدماتی و برق‌رسانی در سطح تمامی شهرهای استان بودیم.

سال ۱۴۰۰ به همت مدیریت توزیع نیروی برق نقده، ۳۰۷ میلیارد و ۴۲۵میلیون ریال طرح عمرانی و برق‌رسانی در سطح شهرستان نقده اجرایی شده است.

از جمله طرح‌های اجرا شده سال ۱۴۰۰ در سطح شهرستان نقده می‌توان به احداث خط ۴۰۰ ولت هوایی بطول ۷.۵ کیلومتر و با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد ریال اشاره کرد، همچنین در سال گذشته طرح ملی چاوش که در زمینه اﺻﻼح وﻟﺘﺎژ ﺷﺒﮑﻪﻫﺎی شهری و روستایی ﺗﻮزﯾﻊ می‌باشد در نقده نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با نصب ۵ پست هوایی و تبدیل شبکه سیمی تکفاز به کابل خود نگهدار  اجرا شد.

تکمیل طرح‌ها و تعهدات قبلی از اولویت‌های مدیریت توزیع برق نقده است که در این راستا به منظور تکمیل برق‌رسانی به مساکن مهر نقده قریب به ۱۳ میلیارد ریال اعتبار جذب شد و خط دومداره به طول بیش از سه کیلومتر احداث گردید همچنین به منظور کاهش تلفات شبکه توزیع برق طرح تبدیل شبکه توزیع برق مسی به کابل خودنگهدار با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید.

مدیریت توزیع برق نقده توجه به روستانشینان و بهسازی شبکه توزیع برق روستایی را نیز در سال ۱۴۰۰ دنبال کرده است که در این راستا و به منظور اصلاح شبکه توزیع برق روستایی، طرح بهارستان در سطح ۱۷ روستای نقده با اعتبار کل بیش از ۱۹ میلیارد ریال اجرا شده است.

اصلاح و جابجایی و رفع حریم خط ۲۰ کیلوولت در سطح شهر نقده با اعتبار ۱۸۲۳۱ میلیون ریال، رفع حریم و جابجایی تیر در سطح شهر و روستا به تعداد ۳۱ فقره با اعتبار ۴۸۹۷ میلیون ریال و نصب سکسیونر هوایی به تعداد ۲ دستگاه با اعتبار ۲۶۶۹ میلیون ریال در سال گذشته اجرایی شده است.

سال ۱۴۰۰ به همت مدیریت توزیع نیروی برق نقده بیش از ۱۱۸ میلیارد ریال طرح نیرورسانی با مشارکت متقاضیان در سطح شهرستان نقده مورد بهره برداری قرار گرفته است.

در سال گذشته ۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه کنتور جدید به ارزش ۳۳ میلیارد ریال نصب شده است، همچنین طرح تعویض کنتورهای معمولی به کنتور هوشمند فهام با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های عمرانی، خدماتی و نیرورسانی مدیریت توزیع برق نقده بوده است.

از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط این مدیریت در سال ۱۴۰۰، تامین روشنایی بلوار امام رضا(ع) به طول ۲هزار و ۸۰۰ متر و تامین روشنایی معابر مسیر کوره گران به مساکن مهر با اعتبار ۲۲۴میلیارد ریال و همچنین تعویض و اصلاح بیش از ۳هزار و ۶۰۰ لامپ می باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز