اختصاص ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از تولید ملی

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۹:۱۲
کد خبر: ۱۳۲۰۸۰۸
اختصاص ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از تولید ملی
بازدید مشترک استاندار و معاون امور اقتصادی وزارت کشور از برخی واحدهای تولیدی البرز در حالی صورت گرفت که در این بازدید معاون اقتصادی وزیر کشور از اختصاص 400 هزار میلیارد تومان برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز،در این بازدید که شامگاه سه شنبه انجام شد استاندار البرز اظهار کرد: امسال بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین لقب گرفته از این رو با اهتمام ویژه ای وارد عمل شده ایم وحمایت از تولید و دانش بنیان ها را با جدیت دنبال می‌کنیم.

مجتبی عبداللهی گفت: برای احصا مشکلات تولیدکنندگان و اتخاذ تدابیر لازم جهت رفع آنها به صورت میدانی و برگزاری جلسات تخصصی اقدام می کنیم.

وی افزود: امید است با برنامه ریزی هایی که در این رابطه صورت گرفته بتوانیم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مردمی سیزدهم توفیق یابیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور نیز در این بازدید با اشاره به اینکه جای خرسندی دارد که در یکی از پر امیدترین شهرک های صنعتی کشور حضور داریم، گفت: حدود 100 هزار واحد تولیدی در کشور مستقر هستند که از این تعداد 65 هزار واحدصنعتی، 23 هزار واحد کشاورزی و 12 هزار واحد گردشگری هستند.

کوشش تبار اضافه کرد: بخش بزرگی از واحدهای تولیدی مطرح کشور در استان البرز مستقر هستند که نقش عمده ای در تولید و صادرات کشور دارند.

وی گفت: بدون شک دولت برای حمایت جدی از واحدهای تولیدی و صنعتی کشور برنامه دارد و برای این منظور حدود 400 هزار میلیارد تومان اعتبار برای این بخش در بودجه 1401 پیش بینی کرده است.

معاون وزیر کشور افزود: همچنین 140 هزار میلیارد تومان در قالب تبصره 18 و 140 هزار میلیارد تومان نیز منابع بانکی برای استان ها پیش بینی شده است.

وی گفت: درصدد هستیم فضای مطلوبی برای حمایت از تولید و دانش بنیان ها در کشور ایجاد کنیم.

کوشش تبار افزود: استاندار البرز شناخت بسیار خوبی از ظرفیت های استان دارد و حامی جدی تولید و دانش بنیان ها است از این رو شرایط برای توسعه و پیشرفت در البرز فراهم است.

انتهای پیام

 

نظر شما