دلنوشته استاندار مازندران خطاب به بازیکنان و هواداران تیم فوتبال نساجی مازندران

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۱:۱۴
کد خبر: ۱۳۲۰۹۴۲
دلنوشته استاندار مازندران خطاب به بازیکنان و هواداران تیم فوتبال نساجی مازندران
استاندار مازندران در آستانه بازی تیم نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی فوتبال جام حذفی کشور در برابر مس کرمان، دلنوشته ای را خطاب به بازیکنان و هواداران این تیم مازنی منتشر کرد و برای بازیکنان تیم نساجی در این بازی آرزوی موفقیت نمود. ‎

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، متن کامل دلنوشته سیدمحمود حسینی پور خطاب به بازیکنان و هواداران تیم نساجی مازندران به شرح زیر است: 

ماه مبارک رمضان همواره با عطر خاطرات معنوی و الهی همراه بوده که سبب می‌شود تک‌تک وقایع این ماه ذهن و قلب همه مومنان و مسلمانان را با ذوق دل بستن به حرکت در مسیر جان جانان یعنی ذات اقدس احدیت همراه کند. وقتی موج کاروان‌های هواداران با غیرت تیم فوتبال نساجی مازندران را جهت حضور در استادیوم آزادی مشاهده کردم، خود را غرق در خاطرات کاروان‌های پاک جوانان و عزیزان مازندرانی یافتم که غیورمردانه جهت دفاع از حریم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران آماده می کردند. به همین دلیل این ذهنیت برایم تداعی شد که بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران نیز در همان جایگاه سربازی از اهداف بزرگ قرار دارند و ما هواداران نیز با این حضور با شکوه از حامیان و طرفداران همیشگی آنها در صحنه خواهیم ماند.
از آنجایی که فوتبال ارتباط مستقیمی با گسترش نشاط در جامعه به ویژه در میان جوانان دارد و با توجه به قرارگیری در ماه میهمانی خدا و ضرورت گسترش نشاط معنوی، تقارن زمان برگزاری این بازی را با ماه مبارک رمضان به فال نیک گرفته و از خداوند بزرگ، ایجاد شادی و نشاط عمومی را برای هواداران تیم محبوب مازندران طلب می کنم.
البته که از برد تیم محبوب استان مازندران در این بازی خوشحال خواهیم شد اما فارغ از نتیجه بازی آنچه برای ما اهمیت دارد حضور بازیکنان، مربیان و هواداران این تیم همراه با عناصر اخلاق، شرافت و اقتدار است؛ چرا که همه این صفات همواره همراه مردم مازندران بوده و قطعاً برتری برای آن تیمی است که علاوه بر بازی خوب و حرفه‌ای، شرمنده اخلاق و شرافت خود و مردم نباشد.
در پایان برای تیم فوتبال نساجی مازندران آرزوی موفقیت به همراه شادکامی برای مردم غیور و عزیز مازندران را دارم.

سیدمحمود حسینی پور

استاندار مازندران

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز