پلمب ۹ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح برخورد با روزه خواری در گرمی و انگوت

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۰:۱۴
کد خبر: ۱۳۲۰۹۷۵
پلمب  ۹ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح برخورد با روزه خواری در گرمی و انگوت
فرمانده انتظامی شهرستان گرمی از پلمب ۹ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح برخورد با روزه خواری در ماه مبارک رمضان در شهرستان گرمی و انگوت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازاردبیل، سرهنگ"پرویز نوحی"در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت:ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس شهرستان از ابتدای شروع ماه مبارک رمضان طرح ارتقای امنیت اجتماعی را با محوریت برخورد با روزه خواری در  ملاء عام و اجرای طرح های کنترلی و نظارتی صنوف را با قاطعیت در سطح شهرستان گرمی و انگوت اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح نظارتی و کنترلی با هماهنگی مقامات محترم قضایی شهرستان های گرمی و انگوت از تعداد ۵۱۰ واحد صنفی در رسته های مختلف بصورت محسوس و غیرمحسوس بازدید و تعداد۹واحدصنفی اغذیه فروشی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و ضوابط اماکن عمومی و صنفی توسط متصدیان پلمب و ۴۵برگ اخطار پلمب نیز صادر شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان گرمی با تاکید بر استمرار اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی با محوریت برخورد با روزه خواری در ملاء عام و حمایت و پشتیبانی پلیس از آمران معروف و ناهیان از منکر برابر دستور سردار اشتری فرمانده کل ناجا از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد متخلف در صنوف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به برخورد قانونی با آنان اقدام گردد.

سرهنگ نوحی در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان از آنها درخواست کرد در این ماه عزیز دعای خیر خود را از خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی دریغ نکنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز