محدودیت ترافیکی جاده کرج- چالوس در پایان هفته اعلام شد

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۸:۰۱
کد خبر: ۱۳۲۱۰۰۷
محدودیت ترافیکی جاده کرج- چالوس در پایان هفته اعلام شد
رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان در روزهای پایانی هفته جاری خبرداد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، سرهنگ رضا گودرزی اظهار کرد:  براساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز پنجشنبه اول اردیبهشت از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و  در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ همان روز  از کرج(میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه می شود.

وی افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴  روزهای جمعه و شنبه  دوم وسوم اردیبهشت ماه سال جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع  و در صورت اعلام ماموران  پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا پایان تخلیه بار ترافیکی در روزهای جمعه و شنبه دوم و سوم اردیبهشت ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

سرهنگ گودرزی در پایان یادآور شد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

انتهای پیام

 

 

 

نظر شما