۲۹۵ باجه خدمات پست بانک در آذربایجان‌غربی فعالیت دارند / حمایت پست بانک‌ از استارت‌آپ‌ها

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۸:۲۳
کد خبر: ۱۳۲۱۱۶۰
مدیر شعب پست بانک آذربایجان غربی گفت: درحال حاضر ۲۸۰ باجه خدمات بانکی روستایی و ۱۵ شعبه شهری پست بانک در استان مشغول به فعالیت بوده که کارت بانکی به‌صورت آنی از طریق این باجه‌ها صادر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی،  ملازاده مدیر شعب پست بانک آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: پست بانک ابتدا در سال ۱۳۷۵ تحت عنوان شرکت دولتی پست بانک با مصوبه مجلس شورای اسلامی تاسیس شد و از سال ۱۳۸۵ نیز تحت عنوان یازدهمین بانک دولتی ارائه خدمات نمود.

وی افزود: ارائه خدمات در مناطق کم برخوردار و کمتر توسعه یافته، اصلی‌ترین فلسفه تاسیس پست‌بانک‌هاست.

مدیر شعب پست بانک آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امروز پست‌بانک علاوه بر مناطق شهری در غالب مناطق روستایی نیز خدمات ارائه می‌دهد، خاطرنشان کرد: درحال حاضر ۲۸۰ باجه خدمات بانکی روستایی و ۱۵ شعبه شهری پست بانک در استان مشغول به فعالیت بوده که کارت بانکی به‌صورت آنی از طریق این باجه‌ها صادر می‌شود.

وی میزان جذب منابع این شبکه بانکی را ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از این منابع را در قالب تسهیلات به مشتریان پرداخت کرده‌اند.

ملازاده تصریح کرد: پست بانک، بانک تخصصی حوزه ICT بوده و حمایت مالی از استارت‌آپ‌ها و ایده‌ها وظیفه ذاتی پست‌بانک‌ها بوده و آمادگی خود را برای حمایت از ایده‌ها اعلام می‌کنیم.

مدیر شعب پست بانک آذربایجان غربی از برگزاری رویداد اینوتکس در ارومیه خبر داد و گفت: این رویداد استارت آپی با رقابت ۸۷ طرح از استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و اردبیل از فردا در ارومیه برگزار می‌شود تا در نهایت ۳ طرح برگزیده از تسهیلات حمایتی در نظر گرفته شده برای آغاز کسب و کارشان بهره‌مند شوند.

فرید پور، دبیر اجرایی اینوتکس شمال‌غرب نیز در ادامه این نشست خبری گفت: تفاوت اینوتکس با دیگر رویدادها این است که ایده‌ها برای نخستین‌ بار مطرح نمی‌شود، بلکه ایده‌ها پیش از این ارائه شده‌‌ و فقط نیاز به جذب سرمایه‌گذار برای اجرای طرح و ایده خود دارند، درواقع طرحی که قابل ارائه به بازار بوده و مشتری بتواند از آن استفاده کند.

وی یادآور شد: ۶ نفر از استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، پست بانک کشور و نماینده اینوتکس داوری این رویداد را برعهده دارند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز