استاندار مازندران: برای تحقق اهداف والای انقلاب نیازمند تفکر پویای دانشجویی هستیم

۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۷:۵۵
کد خبر: ۱۳۲۱۷۱۲
استاندار مازندران: برای تحقق اهداف والای انقلاب نیازمند تفکر پویای دانشجویی هستیم
سیدمحمود حسینی پور، در دیدار روسای دانشگاه‌ها و انجمن ها و تشکلات دانشجویی استان، گفت: دانشجویان باید برای تحقق تحول بزرگ در حوزه های اقتصادی و تولیدی در مازندارن پای کار بیایند. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ،  سید محمود حسینی پور در دیدار با روسای دانشگاه‌ها و انجمن ها و تشکلات دانشجویی استان با عنوان اینکه از آغاز انقلاب، دانشگاه در جمهوری اسلامی ایران بعنوان مسئله اول و موثر در فضای مهم تصمیم سازی کشور مطرح بود، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) اعتقاد راسخی به دانشگاه داشتند و با همراهی دانشجویان در کنار دیگر اقشار مردم انقلاب و دفاع مقدس را به نتیجه رساندند و مقام معظم رهبری نیز پایه های ثبات و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را با دانشجویان تحکیم کردند که بیانگر نگاه جمهوری اسلامی به دانشجویان است.

وی گفت: دشمن با هدفگذاری و نفوذ در تشکل های دانشجویی بدنبال جلوگیری از پیشرفت علم و تکنولوژی در تشکیلات دانشجویی است که مقام معظم رهبری با نگاه عمیق و استراتژیک در این راستا دشمن را دور زد و موجب عقب ماندگی دشمنان جمهوری اسلامی شد.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه با پاتک‌ های به موقعی که مقام معظم رهبری در عرصه مدیریتی به ابرقدرت های دنیا زدند توانستند هم در حوزه های علمی نظامی و هم در حوزه های زیرساختی بعنوان یک نظام مقتدر در دنیا و صاحب تکنولوژی‌های نوین در دفاع از کشورمان باشیم، افزود: گفتمان اصلی دولت انقلابی، اندیشه و گفتمان امامین انقلاب است و آیت الله رئیسی از اول انقلاب تاکنون بویژه ریاست در قوه قضاییه و انتخابات ریاست جمهوری گفتمان امامین انقلاب را انتخاب کردند و خروجی این گفتمان در انتخابات مورد انتخاب مردم قرار گرفت و اولویت دولت مردمی سیزدهم پیگیری و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است که مقام معظم رهبری بعنوان مانیفست چهل سال دوم انقلاب این مهم را برگزیدند.

حسینی پور اظهار کرد : مبانی اصلی طرح تحول دولت بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری است و برای تحقق اهداف والای انقلاب نیازمند تفکر پویا و راهگشای دانشجویی هستیم که در استان مازندران این مسیر را به تبع دولت مردمی پیش گرفتیم.

وی یادآور شد : کشاورزی اولویت اول ما در استان مازندران و سهم استان در سبد غذایی کشور 11.5 درصد و متاسفانه سهم صادرات ما از محصولات کشاورزی بسیار ناچیز است هرچند قدم های استواری را در ماه‌های اخیر برداشتیم و تشکیل کنوانسیون پایانه صادراتی که یکی از مبانی اصلی در کشور های اوراسیا و منطقه است در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار اظهار داشت: فعال کردن اقتصاد روستا با بهره گیری از توان دانشگاه علوم کشاورزی استان و دانشجویان این دانشگاه در محور برنامه های ما در این حوزه است و با پشتیبانی و مهندسی واحد از دانشجویان طرح های علمی را در روستاهای استان اجرایی می کنیم.

سید محمود حسینی پور گفت : استان مازندران نیازمند تحول عظیم است و تحول بزرگ با شعار و احساسات محقق نخواهد شد و هریک از تشکلات دانشجویی باید به گروه های دانش بنیان تبدیل شوند چرا که اشتغال دانش بنیان متعلق به دانشگاه است . 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز