اصلاح و بهسازی و احداث ۶۲ کیلومتر شبکه توزیع برق در سطح شهرستان سلماس

۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۳۲۱۹۳۲
اصلاح و بهسازی و احداث ۶۲ کیلومتر شبکه توزیع برق در سطح شهرستان سلماس
در سال گذشته، اصلاح و بهسازی و احداث ۶۲ کیلومتر شبکه توزیع برق در سطح شهرستان سلماس انجام گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده  در سال ۱۴۰۰ همانند سال‌های اخیر شاهد نوسازی و توسعه شبکه توزیع برق در اکثر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی هستیم، در همین راستا نیز طی سال گذشته در سطح شهرستان سلماس ۶۲ کیلومتر شبکه توزیع برق اصلاح، بهسازی و احداث شده و همچنین بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ انشعاب جدید به مشترکین این شهرستان افزوده شده است.

در طول سال ۱۴۰۰ در سطح شهر و روستاهای شهرستان سلماس جهت رفع ضعف ولتاژ، کاهش تلفات و جلوگیری از استفاده غیرمجاز از شبکه، با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال ۴۱ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است که روند تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

در راستای تامین برق متقاضیان جدید طرح توسعه و احداث شبکه فشار ضعیف هوایی در مناطق شهری سلماس و تازه شهر به طول ۵ کیلومتر و طرح تامین برق متقاضیان جدید در مناطق روستایی نیز به طول ۱۰ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است.

در سالی که گذشت مدیریت توزیع برق سلماس توانست طرح نصب چراغ روشنایی معابر ۵۰ و ۷۰ وات را در معابر روستاهای سلماس به تعداد ۱۸۰ دستگاه و طرح اصلاح و ساماندهی شبکه فشار ضعیف هوایی تکفاز به سه فاز را در مناطق مختلف به طول ۶ کیلومتر اجرا نماید.

در سال ۱۴۰۰، ۲ هزار و ۳۸۲ انشعاب برق جدید به متقاضیان شهری و روستایی در حوزه مدیریت توزیع برق سلماس واگذار شده است.

همچنین در سال گذشته ۳۴۰ دستگاه از کنتورهای معیوب مشترکین تعویض گردیده و ۸۲۰ مورد نیز فروش برق موقت روزانه انجام شده است.

اداره تست و کنترل لوازم اندازه گیری مدیریت توزیع سلماس در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به تست و اصلاح لوازم اندازه‌گیری مشترکین عادی و دیماندی و نیز هوشمندسازی مشترکین چاه‌های کشاورزی اقدام نموده که در این راستا تست لوازم اندازه‌گیری مشترکین عادی ۱۳ هزار و ۹۹۲ دستگاه و لوازم اندازه‌گیری مشترکین دیماندی ۱۷۰۶ دستگاه انجام یافته و در این مدت ۲۷۸ دستگاه لوازم اندازه‌گیری عادی و دیماندی نیز اصلاح شده است.

در راستای اجرای طرح هوشمند سازی به تعداد ۱۷۵ دستگاه کنتور معمولی مشترکین کشاورزی و صنعتی و به تعداد ۸۰ دستگاه کنتور مشترکین خانگی پرمصرف به کنتور هوشمند فهام تبدیل گردیده است.

از جمله سایر اقدامات برق سلماس می توان به بازدید و تعمیرات ۲ هزار و ۸۲۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط و تعداد ۱ هزار و۲۲۲ دستگاه پست‌ هوایی و زمینی اشاره کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز