احداث ۵ مجموعه ورزشی در سطح مدارس ناحیه ۲ خرم آباد

۱۴۰۱/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۲:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۱۹۹۰
احداث ۵ مجموعه ورزشی در سطح مدارس ناحیه ۲ خرم آباد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد گفت: شرایط کرونایی در حال حاضر کم تحرکی دانش آموزان را در پی داشته است.

به  گزارش   خبرگزاری   برنا   از  لرستان ؛  عبدالله بهاروند در جلسه تفاهم نامه همکاری اجرای برنامه های تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی که با حضور مدیران مدارس منتخب برگزار شده بود، اظهار کرد: نگاه ما به مقوله ورزش نگاه تربیتی است و اعتقاد داریم با فعالیت‌های ورزشی می‌توان روحیه جوانمردی و اخلاق را در دانش‌آموزان پرورش دهیم و با شناسایی استعدادها آنان را به مسیر درست هدایت کنیم.

او افزود: از نقش فعالیت‌های ورزشی در یادگیری انسان نیز نباید غافل شد و فعالیت‌های بدنی موجب ایجاد تمرکز و انگیزه در ذهن می‌شود. امیدواریم از این فضای ورزشی ارزشمند پهلوانان و قهرمانانی پرورش یابد که بعدها موجب افتخار این منطقه و استان شود.

بهاروند گفت: هدف از گسترش فضای ورزشی ایجاد زمینه نشاط و شادابی بیشتر جوانان و ترویج آشتی با ورزش در جامعه است . یکی از ساحت های شش گانه تربیتی سند تحول ، ساحت تربیت زیستی و بدنی می باشد که با توجه به شرایط کرونایی در حال حاضر که کم تحرکی دانش آموزان را در پی داشته است.

لازم به ذکر است؛ موضوع تفاهم نامه طرح شهید سلیمانی با موضوع بهینه سازی و متناسب سازی فضای درون مدرسه ای (سالن ورزشی سقف بلند، زمین چمن مصنوعی و زمین ساحلی) در راستای اجرای راهکار 6-6 سند تحول بنیادین و ایجاد شبکه ای از محیط های یادگیری و راهکار 3-14 سند مذکور با موضوع طراحی مناسب فضای ورزشی در تمام مدارس و تبدیل به احسن نمودن مجموعه های دارای کاربری ورزشی با اولویت مناطق محروم و مدارس دخترانه با 24 شهرستان منطقه منعقد خواهد گردید .

در این تفاهم نامه احداث پنج مجموعه ورزشی در سطح مدارس ناحیه مورد تایید قرار گرفته است.

 

نظر شما
نظرات
Smith
|
-
|
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
3
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز