توسعه گردشگری سرعین با اجرای پروژه‌های پیشران امکان‌پذیر است

۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۶:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۲۳۷۷
توسعه گردشگری سرعین با اجرای پروژه‌های پیشران امکان‌پذیر است
علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین،توسعه گردشگری سرعین با اجرای پروژه‌های پیشران امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین با اشاره به جلسه شورای اداری شهرستان سرعین در جریان سفر شهرستانی خود اظهار کرد: ۵ طرح اساسی باید توسط فرماندار و با ارائه طرح توجیهی تامین اعتبار شده و با استفاده از شرکت‌های سرمایه‌گذاری نسبت به اجرای آن اقدام گردد.

وی با اشاره به این‌که توسعه گردشگری شهرستان سرعین در قالب پروژه‌های پیشران موجب پیشرفت چشم‌گیر این منطقه گردشگری خواهد بود، افزود: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، مقرر شد بدون دریافت هزینه، درجه‌بندی هتل‌‌های سرعین با حضور کارشناسان حوزه گردشگری و هتل‌داری انجام پذیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریالی برای تامین زیرساخت‌ راه‌های مواصلاتی شهرستان سرعین خبر داد و گفت: زمین چمن فوتبال، روشنایی شهرها و روستاهای سرعین، تحویل دو دستگاه اتوبوس برای حمل‌ونقل شهروندان، آتش‌نشانی و بحث قیر رایگان از جمله مواردی بود که مقرر شد طبق مصوبه در شهرستان سرعین انجام شود.

نیکزاد همچنین از پیگیری کاهش هزینه گاز مصرفی هتل‌داران در مجلس شورای اسلامی خبر داد و بیان کرد: تجهیز درمانگاه به رادیولوژی، ارائه تسهیلات گردشگری و هتل‌داری، اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای تامین روشنایی شهر سرعین و ۵ میلیارد ریال برای تامین روشنایی شهر اردیموسی از جمله مصوبات سفر به سرعین بود.

 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز