تجلیل از معلمان تکلیفی برای همه افراد جامعه است

۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۶:۱۱
کد خبر: ۱۳۲۲۳۸۵
تجلیل از معلمان تکلیفی برای همه افراد جامعه است
رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان،تجلیل از معلمان تکلیفی برای همه افراد جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان اظهار کرد: تجلیل از معلمان، تکلیفی برای همه افراد جامعه بوده و تکریم معلمان از سوی مسئولان باید با تکریم مردمی نیز همراه شده و فرهنگ‌سازی این امر در دستور کار همیشگی ما باشد.

وی افزود: با توجه به نقش تخصصی معلمان در امر تعلیم و تربیت، برگزاری دوره‌های آموزشی بر اساس نیازسنجی‌های بومی و با محورهای مختلف علمی، فرهنگی و پرورشی، مهم و ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: جلب همکاری سایر دستگاه‌های استانی برای مشارکت در امر فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان حائز اهمیت بوده که باید وظیفه و تکلیف برای تمامی دستگاه‌های خدماتی و اجرایی در راستای کمک به آموزش‌و‌پرورش تعریف شود.

قاسمیان با تاکید بر ارتباط محتوایی مدیران و معلمان در آموزش‌وپرورش، بیان کرد: تهیه و تدوین نشریات الکترونیکی و همچنین تهیه و چاپ کتاب‌های مورد نیاز در زمینه تربیتی و پرورشی ضروری است.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام‌گرفته در آموزش‌وپرورش برای رفع بی‌سوادی و حضور دانش‌آموزان در مدارس، تصریح کرد: همه کودکان در سن تحصیل باید در کلاس‌های درس حضور یابند و حفظ این منابع انسانی در کلاس‌ها از بروز آسیب‌های بعدی ناشی از بی‌سوادی جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز