استاندار: ایجاد ۱۱۵ هزار فرصت شغلی در خراسان رضوی برنامه‌ریزی شده است

۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۳۲۲۴۱۹
استاندار: ایجاد ۱۱۵ هزار فرصت شغلی در خراسان رضوی برنامه‌ریزی شده است
استاندار خراسان رضوی گفت: امسال ایجاد ۱۱۵ هزار اشتغال در استان برنامه‌ریزی شده است که با رونق تولید و اقدامات زیرساختی در بخش‌های مختلف باید محقق شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در جمع ایتام نخبه در مشهد افزود: ایجاد اشتغال از مباحث مهم در استان است، برای ایجاد اشتغال باید جریان اقتصادی کشور رونق داشته باشد تا تولید، صادرات و واردات و در نتیجه اشتغال افزایش یابد.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با کاهش موانع تولید و فعالیت و ارتقای بنگاه‌های تولیدی اشتغال در حوزه‌های مختلف ایجاد می‌شود و راه برون از بیکاری رونق اقتصادی و ارتقای زیرساختی در کشور و به تبع آن در استان است.

نظری ادامه داد: باید از درون جوشش داشته باشیم، هیچ جامعه ای بدون جوشش از درون به استقلال و خودکفایی نمی‌رسد، امیدواریم در کشور رونق ایجاد و واحدهای تولیدی و اقتصادی با رفع موانع به صورت موثر فعال باشند و به اشتغال آفرینی ختم شود.

وی در خصوص تامین مسکن اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن در دستور است و کل سهم استان در چهار سال ۴۰۰ هزار مسکن است که در دو مرحله ساخته می شود برخی پروژه‌ها آغاز شده است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مشکل کشور در شرایط فعلی مباحث اقتصادی و معیشتی مردم است و تحریم‌های طولانی و سوء مدیریت ها باعث ایجاد دغدغه شده است.

نظری افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی داشته که این دستاوردها باید برای نسل بعد از انقلاب تبیین شود، انقلاب اسلامی همچنین در نجات‌بخشی ملتها نظیر فلسطین، لبنان و یمن نقش ایفا کرد و باید این مهم تبیین شود و دغدغه‌های اقتصادی مانع از این تبیین نشود.

در پایان این نشست استاندار خراسان رضوی در کنار ایتام روزه خود را همراه آنها افطار کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز