حضور چهار تیم خارجی در مسابقات کٌشتی بین المللی جام شهید هاشمی نژاد

۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۱:۳۶
کد خبر: ۱۳۲۲۹۴۰
حضور چهار تیم خارجی در مسابقات کٌشتی بین المللی جام شهید هاشمی نژاد
هفدهمین دوره مسابقات کٌشتی شهید هاشمی نژاد 15 و 16 اردیبهشت در بهشهر برگزار می شود...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، رییس هیات کشتی  بهشهر  درباره جام  شهید هاشمی نژاد  گفت: تاکنون چهار کشور خارجی برای حضور در هفدهمین دوره مسابقات کشتی  شهید هاشمی نژاد  اعلام آمادگی کرده اند.

هوشنگ جعفری اظهار داشت: دعوتنامه فدراسیون برای شش کشور ارسال شده و تاکنون گرجستان، ارمنستان، آذربایجان و جمهوری داغستان برای حضور در این مسابقات آمادگی خود را اعلام کردند و کارهای مقدماتی برای پذیرش آن ها در حال انجام است

وی افزود: همچنین آمریکا و ترکیه نیز در فهرست کشورهای دعوت شده به این مسابقات قرار دارند که امیدواریم با حضور این کشورها سطح فنی و کیفی مسابقات بهتر از دوره های گذشته شود.

رییس هیات کشتی  بهشهر  افزود: یکی از اقدامات موثر برای افزایش کیفیت این مسابقات، دعوت فدراسیون از 10 نفر برتر هر وزن بود که باعث می شود رقابت در اوزان به حد اعلای خود رسیده و جدال برای کسب دوبنده تیم ملی به مصاف تماشایی کشتی گیران منجر شود.

جعفری ادامه داد: در دوره های گذشته کشتی گیران در قالب استان ها در مسابقات حاضر می شدند که باعث می شد در برخی اوزان رقابت پایین تر از حد استاندارد باشد که با حذف دعوت استان ها و برگزاری با فرم جدید، این مشکل برطرف خواهد شد

وی اظهار امیدواری کرد که با حضور کادر فنی تیم ملی جوانان، سطح کیفی و فنی این مسابقات بهتر از دوره های گذشته باشد.

هفدهمین دوره مسابقات کشتی  شهید هاشمی نژاد  15 و 16 اردیبهشت در  بهشهر  برگزار می شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز