حضور دو جودوکار مازندرانی در اردوی تیم ملی / خیراالله زاده شانس اول مدال طلای پاراآسیایی

۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۱:۳۲
کد خبر: ۱۳۲۲۹۴۳
رئیس هیات جودو مازندران از حضور 2 جودوکار مازندرانی به اردوی تیم ملی کشورمان خبر داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ،  از حضور کرجی و قربانزاده بعنوان دو جودوکار مازندرانی به اردوی  تیم ملی   جودو  کشورمان برای شرکت در مسابقات آسیایی خبر داد.

وی از درخشش و افتخارآفرینی تیم  مازندران  پس از سه دهه در مسابقات  جودو  قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: تیم  مازندران  پس از 29 سال نزدیک به سه دهه با دو مدال طلا کرجی و قربانزاده با اقتدار قهرمان جوانان کشور شد و این قهرمانی منجر به دعوت دو ملی پوش مازندرانی به اردوی  تیم ملی  بود.
 
حامی همچنین از درخشش دو جودوکار مازندرانی در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور خبر داد و افزود: شایان صالحی در وزن 66- کیلوگرم مدال خوش رنگ طلا و ماهان گل عموزاد در وزن 90+ کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شد و تیم  مازندران  نیز با این دو مدال ، عنوان چهارم کشور را کسب نمود.
 
رئیس هیات  جودو   مازندران  در ادامه گفت: یک اتفاق مهم برای  جودو  استان رقم خورد و کسب دو مدال برنز توسط خانم ها مفیدی و ترابی در رده سنی جوانان کشور بود.
 
وی همچنین از حضور سعید حاج یوسف زاده بعنوان سرمربی و محمدرضا  خیرالله زاده  بعنوان دو مازندرانی در مسابقات پاراآسیایی خبر داد و افزود:  خیرالله زاده  همچنان شانس اول کسب مدال طلا در بازی های پاراآسیایی می باشد.
 
این مسئول در ادامه از اجرای برنامه مهم تقویم ورزشی جهت توسعه و پیشرفت  جودو   مازندران  خبر داد و تصریح کرد: مسابقات جام شهید هاشمی نژاد در رده سنی نوجوانان به میزبانی شهرستان بهشهر و همچنین جام رمضان جام شیخ الاسلام در رده سنی جوانان با حضور چند استان همجوار به میزبانی شهرستان چالوس برگزار خواهد شد.
 
وی یکی از مشکلات مهم  جودو  در این استان را نداشتن خانه اختصاصی  جودو  دانست و افزود: با اختصاص خانه مجهز  جودو  برای  مازندران  در شهرهای مختلف مشکل اساسی ورزشکاران این رشته در سطح استان حل می شود.
 
حامی در پایان خاطرنشان کرد: تیم تاسیسات ترخان نوشهر با ترکیب کاملا مازندرانی در مسابقات لیگ برتر  جودو  کشور موفق به کسب عنوان چهارمی شد و این تیم در سال جاری نیز با ترکیب کاملا بومی در لیگ شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز