وزیر میراث فرهنگی: پذیرایی خوبی از زائران نوروزی در مشهد صورت گرفت

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۱:۰۷
کد خبر: ۱۳۲۳۱۹۶
وزیر میراث فرهنگی: پذیرایی خوبی از زائران نوروزی در مشهد صورت گرفت
استاندار خراسان رضوی برای بررسی وپیگیری امور مرتبط با موضوع زائران علی بن موسی الرضا(ع) به دیداروزیر میراث فرهنگی درتهران رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد؛ دراین جلسه یعقوبعلی نظری به بیان برخی مسایل و مشکلات استان درمیزبانی مناسب از زائران مشهد مقدس پرداخت وگفت : همانطور که تمام ظرفیت های استانی برای خدمت رسانی به زایران رضوی بکارگرفته میشود شایسته است ظرفیت های ملی هم دربخش های مختلف نیز کنار استان باشند.

 سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این نشست با قدردانی از مشارکت تمام بخش‌ها در ارائه خدمات به زائران و اسکان آن‌ها گفت: در نوروز ۱۴۰۱ بخش‌ها و دستگاه‌ها در مشهد پای کار آمدند و اسکان زائران در هتل‌ها، خانه مسافرها، مدارس و حسینیه‌ها به خوبی انجام شد.

در این نشست که حجت‌ا‌لاسلام والمسلمین گنابادی‌نژاد معاون هماهنگی ومدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، نظری را همراهی میکرد, تشکیل دایمی ستاد اجرایی خدمات سفر , ارائه خدمات شایسته به زائران امام هشتم (ع) استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی مشهد مقدس، ارتقای کمی و کیفی خدمات به زائران، تشکیل کارگروه زیارت در خراسان رضوی، پیگیری و حل مشکلات زائران و خدمات‌رسانی به زائران در نوروز ۱۴۰۱ از مهمترین موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

همجنین فرآیند صدور مجوز گردشگری در استان و پیگیری مصوبات کارگروه ملی زیارت هم درگفتگوی وزیر میراث فرهنگی واستاندارخراسان رضوی مطرح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز