استاندار: دانشگاه کردستان قابلیت بین‌المللی شدن را دارد

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۶:۰۶
کد خبر: ۱۳۲۳۲۷۹
استاندار: دانشگاه کردستان قابلیت بین‌المللی شدن را دارد
استاندار کردستان در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان مهمان افطاری دانشجویان و جمعی از اساتید دانشگاه کردستان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا علاوه بر حضور در جشن استقبال از دانشجویان پس از بازگشایی و حضوری شدن کلاس‌های درس به گفتگوی صمیمی با دانشجویان پرداخت واز نزدیک به بررسی مسائل مرتبط با این دانشگاه پرداخت.
وی ضمن حضور در میان جمع پرشور دانشجویان و افطار در سلف سرویس این دانشگاه از خوابگاه‌های دانشجویی نیز بازدید کرد.
زارعی کوشا در بازدید چهار ساعته خود از دانشگاه کردستان در جمع تعدادی از دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در این مرکز علمی نیز حاضر و با بیان اینکه دانشگاه کردستان دارای پتانسیل‌های بزرگ علمی و زیرساختی است، تاکید کرد: دانشگاه کردستان جزو مراکز برتر علمی کشور محسوب می‌شود و از این ظرفیت باید برای توسعه همه جانبه و پیشرفت کردستان بهره برد.
استاندار کردستان به تحصیل تعداد قابل توجهی از دانشجویان خارجی از کشورهای عراق، افغانستان و سوریه اشاره کرد و گفت: دانشگاه کردستان قابلیت تبدیل به یک دانشگاه بین‌المللی را دارد و از هم اکنون باید مقدمات و زیرساخت‌های این مهم فراهم شود.
وی افزود: ما با کشورهای همسایه از جمله افغانستان و اقلیم کردستان عراق دارای اشتراکات فراوان فرهنگی، زبانی و دینی هستیم و دانشجویان می‌توانند همچون سفیران فرهنگی مروج و تبلیغ کننده فرهنگ غنی و اصیل ایران زمین در کشورهای خود باشند.

زارعی کوشا به دانشجویان خارجی نیز وعده داد مسائل و مشکلات آنان در حوزه‌های مختلف از جمله موضوعات اقامت و ورود و خروج آنان را پیگیری کند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز