استاندار لرستان : ضرورت افزایش نظارت‌ها بر قیمت ها و تأمین اقلام مورد نیاز توسط ستاد تنظیم بازار

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۸:۳۱
کد خبر: ۱۳۲۳۶۹۷
استاندار لرستان : ضرورت افزایش نظارت‌ها بر قیمت ها و تأمین اقلام مورد نیاز توسط ستاد تنظیم بازار
فرهاد زیویار گفت : ستاد تنظیم بازار نظارت‌ها را بر قیمت ها و تأمین اقلام مورد نیاز افزایش دهد .

به   گزارش    خبرگزاری   برنا  از   لرستان؛    زیویار  در ستاد تنظیم بازار استان ، اظهار کرد: آرامش بازار شب عید، ماه مبارک رمضان و همچنین تهیه اقلام مورد نیاز مردم مرهون زحمات و برنامه‌ریزی‌هایی است که حوزه اقتصادی استان متقبل شده و این زحمات قابل تقدیر است .

او افزود : رسالت ستاد تنظیم بازار هماهنگی و هم افزایی بین دستگاهی در جهت ارائه خدمات به مردم استان است که از این ظرفیت باید به بهترین شکل استفاده شود. 

استاندار  لرستان بیان کرد: اقدامات و برنامه ریزی های ستاد در بازار استان قابل قبول است اما در برخی زمینه‌ها نیازمند انجام کارهای بیشتر برای تنظیم و تثبیت قیمت ها هستیم . 

او خاطر نشان  کرد: پایش بازار از اقداماتی است که در جهت مهار تورم اهمیت دوچندان پیدا می کند و ضرورت دارد در بازه زمانی مشخص و کوتاه‌مدت این مهم با برنامه ریزی توسط دستگاه های اجرایی مرتبط انجام پذیرد. 

 زیویار با بیان  اینکه ستاد تنظیم بازار ظرفیتی برای تثبیت قیمت هاست ، گفت: جذب و اختصاص اعتبار مورد نیاز از دیگر نکاتی است که برای تثبیت قیمت ها لازم به نظر می رسد و ضرورت دارد در این رابطه نیز اقدامات اثر گذار انجام شود .

او  تصریح کرد: نظارت بر قیمت ها و تأمین اقلام مورد نیاز دیگر رکن اساسی تثبیت قیمت هاست که با کار گروهی و همکاری بین دستگاهی می توان اقدامات مهمی را در این زمینه صورت داد .

استاندار لرستان ادامه داد: هر گونه گران‌فروشی، کم فروشی یا احتکار اجناس موجب تنش در بازار می شود که دستگاه های نظارتی در این رابطه نیز نظارت ها را افزایش دهند و به این موضوع کم توجهی نشود. 

زیویار تاکید کرد: تامین مایحتاج مردم و نیازهای بازار با پیگیری و اتخاذ تدابیر مناسب در دستور کار باشد و در صورت کمبود در بازار نسبت تهیه اقلام مردم در سریعترین زمان ممکن اقدام شود .

 انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز