ترویج و نهادینه کردن جوانمردی از مهمترین رسالت‌های جامعه ورزش داست

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ۱۴:۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۳۲۳۷۳۸
ترویج و نهادینه کردن جوانمردی از مهمترین رسالت‌های جامعه ورزش داست
نماینده ولی فقیه در لرستان در دیدار با رئیس فدراسیون جودو و اعضای تیم ملی نوجوانان گفت: ورزش بهترین راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

به   گزارش    خبرگزاری    برنا  از لرستان  ؛   حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان  روز پنج شنبه   در دیدار با رئیس فدراسیون جودو  و اعضای تیم ملی نوجوانان اظهارکرد:  ترویج و نهادینه کردن جوانمردی را یکی از مهمترین رسالت‌های جامعه ورزش دانست.

او  با بیان اینکه هر چه در زمینه ورزش هزینه کنیم سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود، افزود: اعتباراتی که برای آسیب های اجتماعی هزینه می شود که پلیس ،زندان و قوه قضاییه را درگیر خود کرده است اگر در حوزه ورزش و فعالیت های ورزشی هزینه شود آثار ارزشمندی در پی خواهد داشت .

نماینده ولی فقیه در  لرستان ورزش را بهترین راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست و خاطر نشان کرد : با وجود همه محدودیت ها و محرومیت ها که پیش آمده است و کشور ایران پنجه در پنجه زورگویان انداخته وتوانسته است موفقیت‌های خوبی را به دست بیاورد .

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی  تصریح کرد:جوانان استان لرستان بعد از پیروزی انقلاب توانسته‌اند مدال های خوبی دار صحنه های آسیایی و بین المللی کسب کنند.

او  گفت :نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از چهل و چهار سال در برابر زورگویان نه وابسته به غرب و شرق می باشد و از حقوق همه اانسانهای مظلوم دفاع می‌کند .

نماینده ولی فقیه در  لرستان با اشاره به اینکه جامعه سالم جامعه‌ای است که مردمان آن از جهت روحی، جسمی و ورزشی سالم و ممتاز باشند،عنوان کرد: امروز ورزشکاران با حضور در میادین ورزشی و کسب مقام و رتبه باعث عزت و افتخار برای ملت می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی خطاب به ورزشکاران جودوکار ، افزود : شما الگو و نمونه برای هم سن و سال های خود می باشید و اخلاق و رفتار شما باید نمونه‌ای برای جوانان باشد.

خبر: هادی کردعلیوند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز