برگزاری باشکوه روز جهانی قدس در شهرهای مختلف استان البرز 

۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۴:۴۲
کد خبر: ۱۳۲۳۹۴۲
برگزاری باشکوه روز جهانی قدس در شهرهای مختلف استان البرز 
همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم شهرهای مختلف استان البرز همپای دیگر هموطنان خود با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر مراتب حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین وقدس شریف اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، در این مراسم که پیش از ظهر امروز جمعه و در هوایی توام با بارش های بهاری برگزار شد البرزی های روزه دار در نقاط مختلف استان و مسیرهای تعیین شده منتهی به مصلی های نماز جمعه و با شعارهای مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراییل پشتیبانی خود را از مردم ستمدیده فلسطین اعلام کردند و خواستار حمایت کشورهای مسلمان در برابر جنایت های رژیم جعلی صهیونیستی شدند.

مردم شهرهای مختلف البرز آمده بودند تا اوج انزجار و نفرت خود را از رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی فریاد بزنند و بار دیگر به جهانیان بگویند علیرغم همه مشکلات اقتصادی و فشار تحریم های ظالمانه از آرمان های خود عقب نمی نشینند و برای آزادی قدس شریف و قبله اول مسلمانان جهان تا پای جان ایستاده اند.

آنچه بیش ازهمه در این راهپیمایی به چشم آمد حضور اقشار مختلف مردم اعم از پیر وجوان با سلایق و دیدگاههای مختلف بود و گواه این موضوع بود که آزادی قدس شریف هدف واحد همه ایرانیان از تفکرات و طیف های مختلف است.

در شهر کرج حضور و استقبال مردم از این روز مهم جهان اسلام پررنگ تر بود و اقشار مختلف مردم در کنار مسئولان شهری واستانی در مسیرهای منتهی به سمت مصلی نماز جمعه کرج  و در صفوف به هم پیوسته با مشت هایی گره کرده انزجار ونفرت خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان پلیدش را فریاد زدند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز