روز قدس نظام استکباری جهان را برهم ریخته است

۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۲:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۴۰۳۴
روز قدس نظام استکباری جهان را برهم ریخته است
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مراسم راهپیمایی روز قدس در اردبیل، روز قدس نظام استکباری جهان را برهم ریخته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، حجت الاسلام شیرازی که به عنوان سخنران مراسم بزرگ روز قدس در اردبیل حاضر بود؛ نامگذاری روز جهانی قدس توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و برپایی راهپیمایی مسلمانان دنیا در آخرین جمعه ماه رمضان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین را نقطه عطف و آغاز نابودی اسراییل دانست.

وی با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین که روزی با دست خالی در مقابل اسراییل و صهیونیست ایستاده بود گفت: امروز به حمدالله با یاری کشور ایران، فلسطین مسلح و قدرتمند‌تر از هرزمان دیگر در مقابل زورگویان ایستاده و حتی در قلب اروپا حامیان محکمی دارد.

وی شکست‌های اسراییل در جنگ‌های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه غزه و لبنان خاطر نشان شد و گفت: رژیم صهیونیستی و دولت‌های استکباری حامی آن این موضوع را به خوبی دریافتید که ایران به سلاح‌های پیشرفته‌ای دست یافته است و میتواند با موشک‌های نقطه زن بومی خود در یک چشم به هم زدن تمامی کاخ‌های سران اسراییل را با خاک یکسان کند.

در پایان مراسم راهپیمایی روز قدس قطعنامه‌ای ۷ بندی در محکومیت ظلم و استکبار اسرائیل کودک کش و آمریکای زورگو قرائت شد که با شعار‌های کوبنده مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل روزه داران حاضر در مراسم تایید شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز