حضور با شکوه جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان اردببل در راهپیمایی روز جهانی قدس

۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۹:۵۸
کد خبر: ۱۳۲۴۰۴۴
حضور با شکوه جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان اردببل در راهپیمایی روز جهانی قدس
در حمایت از مردم فلسطین و روز جهانی قدس حضور پر شور و با شکوه جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان اردببل در راهپیمایی روز جهانی قدس.
به گزارش خبر گزاری برنا از اردبیل، جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان اردبیل در کنار دیگر اقشار مردم، با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس بار دیگر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجدید پیمان و بر ایستادگی و حمایت از قدس شریف تأکید کرد.
راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در استان اردبیل در روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ باحضورمردم شریف استان وحضور جامعه بزرگ ورزش جوانان استان اردبیل از مسیر ایستگاه سرعین تا مصلی اردبیل برگزار شد.
در این راهپیمایی جامعه ورزش و جوانان استان اردبیل از جمله دکتر انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان، معاونین، کارکنان اداره کل، رؤسا و مسئولان هیاتهای ورزشی استان، سازمانهای مردم نهاد، جوانان، قهرمانان، پیشکسوتان و ورزشکاران رشته های مختلف با حضوری پرشور و باشکوه بار دیگر فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا با مشت های گره کرده خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین طنین انداز کردند.
بار دیگرجوانان و ورزشکاران استان اردببل پیروی از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر گرامیداشت روز قدس" قدس پاره تن من است" و لبیک به منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای ، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر ادامه مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی ها و تجاوزات بی رحمانه ی اسرائیل جنایتکار و کشورهای حامی این رژیم جعلی، تاکید کردند.
امروز تمامی ورزشکاران و جوانان شهرستانهای تابعه با حضور خود در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند و تا پیروزی بزرگ قدس و نابودی رژیم خبث و کثیف صهیونیسم در کنار مردم فلسطین خواهند ماند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز