لزوم کاهش هزینه‌های جاری و جذب سرمایه‌گذاران توسط شوراها

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۶:۵۳
کد خبر: ۱۳۲۴۱۶۴
لزوم کاهش هزینه‌های جاری و جذب سرمایه‌گذاران توسط شوراها
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، کاهش هزینه‌های جاری و جذب سرمایه‌گذاران توسط شوراها لازم و ضروری می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در نشست شوراها با استاندار اظهار کرد: کاهش هزینه‌های جاری و جذب سرمایه‌گذاران با روش‌های مختلف از رویکردها و مطالبات از منتخبان مردم در پارلمان محلی است که امیدواریم با افزایش ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های مشارکتی، درآمد پایدار نصیب شهرداری‌ها شود.

وی با اشاره به نظارتی بودن وظیفه ذاتی شوراها و لزوم پرهیز از ورود به حیطه اجرایی، افزود: شوراها با مدیریت شایسته در شهرها و روستاها ویترین خدمات نظام هستند و امیدواریم با همراهی دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، مجموعه شوراها بتوانند در  ارائه طرح‌ها و پیشنهادهای خلاقانه کمک کار مدیران اجرایی باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تأکید بر برنامه‌محوری و اثربخشی فعالیت‌های شورا تصریح کرد: شوراها در نظام جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه دولت سیزدهم از جایگاه خاصی برخوردار هستند و تلاش بر این است تا از ظرفیت شوراها در بهبود مدیریت شهری و ارتقای شرایط خدمات‌رسانی به مردم استفاده شود.

میرجعفریان از توزیع منابع مالیات بر ارزش افزوده در بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای انجام کارهای عمرانی در سطح استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: امسال نیز سعی خواهیم کرد تا توزیع منابع ملی و حاصل از ارزش افزوده را به‌صورت مستمر انجام دهیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز