اردبیل آماده استقبال از مسافران در فصل گردشگری

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۷:۰۱
کد خبر: ۱۳۲۴۱۷۳
اردبیل آماده استقبال از مسافران در فصل گردشگری
کمال‌الدین میرجعفریان در جلسه ستاد خدمات سفر استان اردبیل از آمادگی و استقبال استان اردبیل از مسافران در فصل گردشگری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، کمال‌الدین میرجعفریان در جلسه ستاد خدمات سفر استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه فصل اصلی گردشگری استان اردبیل بهار و تابستان است، باید با همت جهادی همه دستگاه‌ها میزبانی شایسته برای مسافران ورودی به استان در ایام تعطیلات عید سعید فطر و تابستان پیش‌رو باشیم.

قائم مقام ستاد خدمات سفر استان اردبیل به اولویت داشتن اقدامات ضروری تاکید کرد و گفت: در این فرصت کوتاه برای تعطیلات عید فطر اولویت اول با اقدامات ضروری و کوتاه مدت است اما به این معنی نیست که طول کشیدن پروژه‌های زیرساختی قابل قبول باشد، از دستگاه قضایی درخواست می‌کنم هرجایی که تعلل در اجرای پروژه‌ها رخ داده ورود کنند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به اهمیت وظایف محوله به شهرداری‌ها و اداره کل راهداری، بیان کرد: لکه‌گیری و بهسازی معابر در دستور کار قرار بگیرد و در معابر درون‌شهری و برون‌شهری بسترهای امن و مناسب برای مسافرها ایجاد شود.

او افزود: تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه جاده‌‌های ورودی شهرها به هیچ‌وجه قابل قبول نیست و اداره کل محیط زیست باید به این موضوع ورود کند و هرچه زودتر نخاله‌های موجود را جمع‌آوری کند. 

معاون استاندار اردبیل گفت: نظارت بر کیفیت و قیمت ارائه خدمات در اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها و حمل و نقل شهری و برون‌شهری با افزایش گشت‌های نظارتی در ایام پیک مسافر مدنظر دستگاه‌ها باشد.

نادر فلاحی، دبیر ستاد خدمات سفر استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: استان اردبیل به عنوان ییلاق ایران زمین در فصل‌های بهار و تابستان، با برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف و در آستانه رویداد اردبیل ۲۰۲۳ آماده پذیرایی از مسافران است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در تعطیلات عید نوروز با افزایش ماندگاری مسافران در استان اردبیل مواجه بودیم و انتظار می‌رود در فصل اصلی گردشگری استان حضور بیشتر مسافران را در استان داشته باشیم که لازم است برای این افزایش حضور آماده شویم.

او با اشاره به برخی مشکلات موجود در استان در زمینه استقبال از مسافران، تاکید کرد: وانت‌های میوه‌فروشی مستقر در خیابان‌ها و محل استقرار آن‌ها یکی از مشکلاتی است که ظاهر نامناسبی در ورودی و داخل شهرها ایجاد کرده است و لازم است که برای ساماندهی آن‌ها اقدام جدی صورت بگیرد.

 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز