استاندار بیان کرد: نقش مهم حمایت‌های بانکی در افزایش درآمد سرانه استان اردبیل

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۲۴۲۳۰
استاندار بیان کرد: نقش مهم حمایت‌های بانکی در افزایش درآمد سرانه استان اردبیل
سیدحامد عاملی،در نشست با مدیر امور ناحیه ۳ بانک ملت: حمایت‌های بانکی در افزایش درآمد سرانه استان اردبیل نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در نشست با مدیر امور ناحیه ۳ بانک ملت اظهار کرد:با توجه به پایین بودن میزان درآمد سرانه استان اردبیل در مقایسه با میانگین درآمد سرانه کشوری، برای افزایش درآمد سرانه استان راهی جز تولید و ایجاد واحدهای تولیدی نداریم و در تحقق این امر نیز بانک‌ها نقش مهمی دارند.

واحدهای تولیدی بزرگی در استان اردبیل فعال شده که لازم است سرمایه‌گذاری برای ایجاد چنین واحدهایی ادامه یابد و حمایت‌های بانکی در این راستا برای توسعه استان از اقدامات ضروری و حیاتی است.

 حمایت بانک‌ها از سرمایه‌گذاران، گامی در جهت رونق اقتصادی استان اردبیل

توجه ویژه بانک‌ها از جمله بانک ملت به تأمین تسهیلات سرمایه‌گذاری و سرمایه در گردش طرح‌ها و واحدهای تولیدی استان و حمایت ‌آن‌ها از سرمایه‌گذاران دارای اهلیت گامی در جهت رونق اقتصادی استان اردبیل است.

ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان اردبیل بالا است و باید با استفاده از این ظرفیت‌ها، سرمایه‌گذاری لازم برای تولید، اشتغال و ارتقای وضعیت اقتصادی استان انجام شود.

لازم به ذکر است؛ در این نشست مهدی فتح‌اللهی به‌عنوان مدیر شعب بانک ملت استان اردبیل معرفی و از تلاش‌های امیرمحمد امیرهوشنگی قدردانی شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز