موفقیت البرز در راه اندازی اثربخش خانه های ورزش روستایی

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۳۲۴۴۵۱
موفقیت البرز در راه اندازی اثربخش خانه های ورزش روستایی
مجمع سالیانه هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان البرز در حالی برگزار شد که عملکرد این هیئت ورزشی در توسعه ورزش های بومی و کارکرد اثربخش خانه های ورزش روستایی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، این مجمع صبح امروز شنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، دبیر فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی و اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در ابتدای این مجمع مجید رضاخانی رئیس هیئت استان البرز برنامه ها، گزارش عملکرد و گزارش مالی سال 1400 و همچنین تقویم اجرایی سال 1401 را برای حاضرین تشریح کرد.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با قدردانی از عملکرد و تلاش های هیئت استان اظهار کرد: این که رئیس هیئت از تمام روستاهای استان بازدید داشته و از نزدیک در جریان شرایط، زیر ساختها، وضعیت ورزشی و عملکرد خانه های ورزش روستایی قرار گرفته، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

مجتبی جانعلی با تأکید بر حمایت از ورزش روستایی افزود: سعی می کنیم به همراه فدراسیون ورزش روستایی از تیم فوتبال روستای اغشت که در لیگ دسته 3 کشور حضور دارد و غالبا از بازیکنان همین روستا در آن استفاده می شود، حمایت ویژه ای داشته باشیم.

 دبیر فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کشور نیز در این مجمع گفت: هیئت استان البرز بسیار پرکار و پر تلاش بوده و نسبت به جامعه آماری پایینش در مقایسه با سایر استانها، عملکردی بسیار خوب و داشته است.

نژاد فصیحی تصریح کرد: البرز از جمله استانهایی است که خانه های ورزش روستایی به معنای واقعی کلمه در آن راه اندازی شده و مورد استفاده مطلوب قرار گرفته است.

انتهای پیام

 

نظر شما