ورزش بیلیارد باید جایگاه خود را در استان اردبیل پیدا کند

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۳۲۴۹۱۹
ورزش بیلیارد باید جایگاه خود را در استان اردبیل پیدا کند
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه انتخابات هیات بولینگ و بیلیارد به لزوم توجه ویژه و بازیابی جایگاه این ورزش در استان اردبیل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه انتخابات هیات بولینگ و بیلیارد به لزوم توجه ویژه و بازیابی جایگاه این ورزش در استان اردبیل تاکید کرد. 

سجاد انوشیروانی در جلسه انتخابات هیات بولینگ و بیلیارد استان اردبیل، گفت: از زمانی که در جایگاه مدیریت ورزش استان حضور پیدا کردم با مشکلات و کاستی‌ها در ورزش بیلیارد آگاه شدم و بعد از استعفای رئیس قبلی هیات بولینگ و بیلیارد سعی کردیم در کوتاه‌ترین زمان انتخابات این هیات را برگزار کنیم تا با هم افزایی بتوانیم مسائل و مشکلات این ورزش را برطرف کنیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: انتخاب آقای خدایاریان به عنوان رئیس هیات بولینگ و بیلیارد را تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانند در مسیر اعتلای این ورزش به برنامه‌هایی که اعلام کردند عمل کنند و ما هم در این مسیر همراشان خواهیم بود.

او تاکید کرد: لازم است که هیات استان همگام با سیاست‌های فدراسیون به پیش برود و قطعا موفقیت یک هیات به تطبیق سیاست‌های آن با فدراسیون متبوع، جذب کمک‌های حداکثری اداره کل استان و همدلی فعالان آن رشته برمی‌گردد. 

انوشیروانی با اشاره به اهمیت آموزش در ورزش بیلیارد، گفت: نیاز است که دوره‌های آموزشی و دوره‌های داوری در استان برگزار شود، مربیان ما باید حضور داشته باشند در باشگاه‌ها و اجازه ندهیم که این باشگاه‌ها بی هدف فعالیت کنند و همچنین لازم است که نظارت مستمر به باشگاه‌های استان از سوی هیات انجام شود. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: ما ۲۳ باشگاه مختص آقایان در استان داریم ولی باشگاه ویژه بانوان نداریم و لازم است که در این زمینه رایزنی‌هایی انجام شود و با کسب موافقت‌ها باشگاه بانوان را هم ایجاد کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز