توسعه ورزش بیلیارد در استان اردبیل مورد انتظار است

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۹:۱۸
کد خبر: ۱۳۲۴۹۲۰
توسعه ورزش بیلیارد در استان اردبیل مورد انتظار است
رئیس فدراسیون بیلیارد و بولینگ خواستار توجه ویژه به ورزش بیلیارد و‌ توسعه این ورزش در استان اردبیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، هاشم اسکندری در مجمع انتخاباتی هیات بولینگ و بیلیارد  استان اردبیل گفت: با توجه پتانسیل‌های موجود در استان اردبیل لازم است که به توسعه امکانات ورزش بیلیارد در این استان توجه ویژه‌ای شود.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد افزود: استانی که قهرمانانی مثل علی دایی و سجاد انوشیروانی دارد چرا نباید در تیم ملی بیلیارد سهمی داشته باشد، لازم است که امکانات برای رشته بیلیارد در استان اردبیل توسعه یابد و حتما با حضور عزیزانی که در اردبیل بر سر کار هستند حتما این اتفاق خواهد افتاد. 

او تاکید کرد: اکنون ما ۳۱ استان فعال در رشته بیلیارد داریم، در استان‌های مختلف علاوه بر باشگاه‌های آقایان باشگاه‌های ویژه بانوان داریم، پخش مستقیم از تلویزیون داریم و هیچگونه مشکلی امروزه برای فعالیت در این رشته در کشور وجود ندارد. 

اسکندری با اشاره به تغییر رویکرد نسبت به ورزش بیلیارد بیان کرد: امروزه رویکرد مردم در دنیا نسبت به ورزش‌هایی مثل بیلیارد و بولینگ فرق کرده است و با صنعتی شدن جوامع مردم بیشتر به ورزش‌هایی از این قبیل که همراه با تفریح است روی آورده‌اند به طوری که ۱۶۸ کشور در فدراسیون بین‌المللی بیلیارد و‌ اسنوکر فعال هستند.

رئیس فدارسیون بولینگ و اسنوکر گفت: زمانی ایران در رنکینگ ۴۷ جهان قرار داشت اما امروز رده دوم را در رنکینگ آقایان و نهم را در رنکینگ بانوان داریم و این در نتیجه فعالیت دوستانم در هیئت‌های استانی به دست آمده است. 

او ادامه داد: بعد از ۱۲ سال یک ایرانی وارد مسابقات حرفه‌ای‌های جهان شده و خوب هم ظاهر شده در این مسابقات که این افتخار بزرگی برای ما است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز