استاندار اردبیل: ورزشکاران عرصه های فرهنگی مدال افتخارشان را از شهدا گرفتند

۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۰:۴۹
کد خبر: ۱۳۲۴۹۹۳
استاندار اردبیل: ورزشکاران عرصه های فرهنگی مدال افتخارشان را از شهدا گرفتند
سید حامد عاملی در مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان عرصه فرهنگی و خیرین ورزش یار، ورزشکاران عرصه های فرهنگی مدال افتخارشان را از شهدا گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سید حامد عاملی  استاندار اردبیل در مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان عرصه فرهنگی و خیرین ورزش یار گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران ساختار ظلم، زور گویی و قلدری رژیم صهیونیستی را نمی پسندد و در نظام بین المللی این یک مبنای غلط است.

استاندار اردبیل اظهار کرد:  عنصر رژیم اسراییل در خاورمیانه به دنبال فروپاشی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به نفع یک گروه خاصی است،اینان بویی از انسانیت و اخلاقیات نبردند و از حقوق انسانی بدور و ریشه در فتنه دارند.

او افزود: جمهوری اسلامی ایران چهارچوب فکری رژیم صهیونیسم را به رسمیت نمی شناسد و این مکتب یک مکتب ضد بشریت است.

عاملی تصریح کرد:  در مبانی دینی و اعتقادی که یکی از اصلی ترین ارکان آن عدالت است و نیز مکتب اهل بیت هم بر موضوع ظلم ستیزی تاکید شده و ورزشکاران عزیز ما با انصراف از رویایی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی، مدال افتخارشان را از شهدا گرفتند.

استاندار اردبیل عنوان کرد:  ورزشکاران و قهرمانان ما در عرصه فرهنگی و ورزشی، مبلغ نظام دینی و اعتقادی هستند و قدم در جایگاهی گذاشتند که شهدای ما در آن گام برداشته بودند و این خود یک جهاد بزرگ است.

او ادامه داد: این ورزشکاران در واقع از مرزهای قهرمانی عبور کردند و به پهلوانی رسیدند و به همین دلیل، تقدیر از این قشر، وظیفه ماست.

سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل  در این مراسم با  اشاره به اینکه ورزشکاران و قهرمانان استان که از رویارویی در برابر رژیم غاصب در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انصراف دادند، اصل قهرمانی را در میادین ورزشی بجا اوردند گفت: بنده از ورزشکاران قهرمانی که نگاه ملت ایران در حمایت از مظلوم را در ورزش نشان داده‌اند تشکر می‌کنم، این اقدام مایه افتخار کشور و در جهت دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

او اظهار داشت: ارزش و مقام ورزشکاران و قهرمانان عرصه فرهنگی با ایثار و از خود گذشتگی به مانند قهرمانان دفاع مقدس که جان و مال  خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه کنند کمتر نیست و با این کار نقش ایثار ، جسارت و رشادت خود را به رخ تمام سردمداران نظام زور و سلطه کشیدند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز