بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی در سطح استان اردبیل برگزار شده است

۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۹:۰۷
کد خبر: ۱۳۲۵۰۲۵
بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی در سطح استان اردبیل برگزار شده است
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان عرصه فرهنگی و خیرین ورزش یار از برگزاری بیش از 500 برنامه فرهنگی در سطح استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس با حضور استاندار، فرمانده سپاه استان ، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از قهرمانان عرصه فرهنگی (ورزشکارانی که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغال گر قدس سر باز زدند) و خیرین ورزش یار اردبیل در محل سالن شیخ صفی استانداری اردبیل تجلیل و قدردانی شد.

دکتر سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت مراسم تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران عرصه فرهنگی در دومین سال متوالی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران و همراهی سپاه حضرت عباس استان اردبیل برگزار می شود.

دکتر انوشیروانی همچنین از برگزاری بیش از 500 برنامه فرهنگی در سطح استان خبر داد و گفت: مهمترین برنامه های فرهنگی اداره کل با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران و هیاتهای ورزشی استان در مناسبت های مختلف در محل زورخانه علی ابن ابیطالب و زورخانه های شهرستانهای تابعه برگزار می شود.

او اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان به همراه سازمان بسیج ورزشکاران و به همت خیرین ورزش یار و هیاتهای ورزشی و همچنین سازمانهای مردم نهاد استان از زمان شیوع ویروس کرونا توانست بیش از 5 هزار بسته معیشتی و غذای گرم و همچنین بسته های بهداشتی را در بین نیازمندان و خانواده های بی بضاعت توزیع کند.

مدیرکل ورزش و جوانان با پاسداشت یاد و خاطر شهدای والامقام ورزشکار استان اردبیل و با تاکید بر اینکه قهرمانان و ورزشکاران عرصه های فرهنگی با تاسی از این شهدا و پا نهادن برجای پای شهدا در میادین ورزشی نشان دادند که هر جایی صدایی مظلومی شنیده شود برای یاری مظلوم قدم برمیدارند و برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران پیش خواهند رفت اضافه کرد: استان اردبیل بیش از 180 شهید ورزشکار را تقدیم نظام و انقلاب کرده است که دیدار و تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار استان اردبیل و عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا در راس برنامه های فرهنگی اداره کل است .

دکتر انوشیروانی در پایان تصریح کرد: با ابلاغ سپاه حضرت عباس استان اردبیل مبنی بر برگزاری گنگره سرداران 3400 شهید استان اردبیل در سال جاری تمام برنامه های ورزشی در سطح استان اردبیل با نام و یاد و خاطر شهدا و گرامیداشت 3400 شهید استان اردبیل برگزار می شود.
دراین مراسم از ورزشکاران عرصه فرهنگی احد پازاج، مهران احمدی، امیر رضا کنعانی، شهرام سمیعی، رضا فرضی زاده، علیرضا نیکخو و سعید اکوانپور و خیرین ورزش یار سخاوتعلی خدنی، محمد شهباز علیزاده و یعقوب کشاورزتجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز