محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران به مناسبت عید فطر

۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۱:۱۷
کد خبر: ۱۳۲۵۱۴۸
محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران به مناسبت عید فطر
رییس پلیس راه مازندران: به مناسبت تعطبلات عید فطر محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا شنبه هفته آینده در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ،  رییس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر؛ محدودیت‌های ترافیکی از یکشنبه ۱۱ اردیبهشت تا شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در جاده‌های هراز، کندوان و سوادکوه اعمال می‌شود.

سرهنگ جهان تاب افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو و شلوغ بودن جاده ها، رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند و از سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنند تا حوادث ناگواری را برای خود و خانواده هایشان رقم نزنند.
 
محدودیت‌های ترافیکی اعلام شده:
۱. موتورسیکلت:
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ از محور‌های کرج - چالوس، هراز و سواد کوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.
تبصره: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
۲اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران. سواری:
۲.۱- محور کندوان:
الف) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه و سه شنبه ۱۱ و ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه و سه شنبه ۱۱ و ۱۳ اردیبهشت از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.
ب) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.
ج) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.
۲.۲- محور هراز :
الف) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۱۱، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ از آب اسک به رودهن ممنوع بوده و و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۱۱، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت از رودهن به سمت آب اسک بصورت یکطرفه خواهد بود.
ب) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲ بامداد روز بعد روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد روز بعد روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.
۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی):
۳.۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.
۳.۲- محور هراز:
الف) تردد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع می‌باشد.
ب) تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲روز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت تا ساعت ۲۳ روز‌های دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ تا ۱۹ روز شنبه ۱۷ اردیبهشت از محور هراز ممنوع می‌باشد.
۴. محور سوادکوه:
تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۳ روز‌های دوشنبه و سه شنبه۱۲ و ۱۳ اردیبهشت از مسیر جنوب به شمال و از ساعت ۱۳ تا ۲۳ روز جمعه ۱۶ اردیبهشت از شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع می‌باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز