کلاهبردار ۱۱۰ میلیارد تومانی دستگیر شد

۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۰:۰۶:۴۹
کد خبر: ۱۳۲۵۳۷۲
کلاهبردار ۱۱۰ میلیارد تومانی دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: یک فرد به اتهام کلاهبرداری 110 میلیارد تومانی در دیواندره در یک استان دیگر دستگیر شده که به اتهام خود اعتراف کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سردار علی آزادی اظهار داشت: به دنبال شکایت تعداد زیادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان دیواندره قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی های تخصصی ماموران مشخص شد، متهم با شگرد سوددهی به مالباختگان، اعتماد آنان را جلب و مبالغ هنگفتی نیز دریافت کرده و به مکان نامعلومی متواری شده است.

سردار آزادی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی مأموران، متهم شناسایی و پس از کسب مجوزهای قانونی در عملیاتی پلیسی در یکی از استان های مرکزی کشور دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به کلاهبرداری از ۱۸۰ نفر به میزان ۱۱۰میلیارد تومان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه؛ پلیس با تمام توان آماده مقابله با مخلان و برهم زنندگان آسایش و امنیت عمومی است، از شهروندان خواست: فریب ظاهر افراد سودجو و فرصت طلب را نخورند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز