خدمات دهی ۱۱۰ دندانپزشک قرارگاه الکفیل به مددجویان خرم آبادی

۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۵:۳۰
کد خبر: ۱۳۲۶۰۳۰
خدمات دهی ۱۱۰ دندانپزشک قرارگاه الکفیل به مددجویان خرم آبادی
مسئول قرارگاه جهادی الکفیل از ارائه خدمات پزشکی به بیش از 2500 نفر از مددجویان کمیته امداد و مراکز نیکوکاری خرم آباد خبر داد .

به   گزارش   خبرگزاری   برنا   از   لرستان  ؛   سید امیر عبدالملکی امروز در گفت  و گو  با خبرنگاران ضمن اشاره به اردوی جهادی قرارگاه پزشکی در خرم آباد، اظهار کرد: بمناسبت عید سعید فطر این قرارگاه با گروه پزشکی بمدت 5 روز به مراجعین در شهر خرم آباد خدمات تخصصی پزشکی ارائه نمودند .

او افزود: در این اردو تعداد 110 پزشک و دندانپزشک میزبان بیش از 2500 نفر از مددجویان کمیته امداد ،مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه بودند و خدمات تخصصی را به آنها ارائه نمودند.

عبدالملکی تصریح کرد: خدمات جامع دندانپزشکی شامل کشیدن ، جراحی،پرکردن،  ترمیم و عصب کشی و ویزیت رایگان توسط پزشکان عمومی و تحویل دارو نیز بصورت رایگان به مراجعین توسط همکاران گروه جهادی در این مدت صورت پذیرفت.

مسئول قرارگاه جهادی الکفیل با اشاره به پزشکان اعزامی به خرم آباد، گفت: گروه پزشکی مستقر در خرم آباد از استانهای فارس،اصفهان،تهران،البرز، کرمانشاه و خرم آباد بودند و با هدف خدمتگزاری و کاستن دغدغه های درمانی مردم در اوضاع اقتصادی موجود در این اردوی جهادی شرکت کردند.

سید امیر عبدالملکی تاکید کرد: جوانان جهادی حاضر در این گروه جهادی ثابت کردند با تمام توان به منویات رهبری لبیک می گویندو جهت خدمت به قشر محروم پای کار هستند  امیدواریم مسئولان هم از این اردوهای جهادی درس بگیرند و از حدمتگزاری به مردم دریغ نکنند تا به اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم کمک شایانی شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز