لازمه رشد و توسعه ورزش شهرستان، تعامل و حمایت همه جانبه از ورزشکاران است

۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۸:۲۷:۲۳
کد خبر: ۱۳۲۶۳۹۱
لازمه رشد و توسعه ورزش شهرستان، تعامل و حمایت همه جانبه از ورزشکاران است
مولایی، سرپرست فرمانداری شهرستان گرمی، لازمه رشد و توسعه ورزش شهرستان، تعامل و حمایت همه جانبه از ورزشکاران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، اولین جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با فرماندار شهرستان گرمی و روسای هیات های ورزشی این شهرستان  درسال ۱۴۰۱ برگزار شد. 

این جلسه در خصوص پروژه های عمرانی و بررسی مشکلات زیر ساختی و همچنین تامین اعتبارات لازم در خصوص پروژه های در حال احداث و تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی و پیگیری مصوبات جلسات گذشته و مطالبات بنیاد علوی در راستای حمایت از ورزش و جوانان و بررسی مشکلات هیات های ورزشی این شهرستان انجام گرفت .

حسین مولایی فرماندار گرمی در این جلسه از پیگیری اعتبارات عمرانی این شهرستان خبر داد و گفت  لازمه رشد و توسعه ورزش شهرستان، تعامل و حمایت همه جانبه از ورزشکاران است .

مولایی با تقدیر از مقام آوران رشته های مختلف ورزشی در شهرستان خاطر نشان کرد  علی رغم محدودیت ها و نارسائی ها،  ورزشکاران شهرستان مغان  توانسته اند در عرصه های  کشوری و استانی افتخارآفرینی نمایند و با رفع کمبود ها می توان به موفقیت های زیادی دست یافت .

وی با اشاره  به اینکه شهرستان گرمی یکی از ۳۱ شهرستان محروم در سطح کشور به شمار میرود عنوان کرد امید است تا از لحاظ اعتبارات ملی و استانی در خصوص پروژه های عمرانی، تجهیز و تعمیر و توسعه زیر ساخت های ورزشی و حمایت از هیاتهای ورزشی، توجه ویژه ای به شهرستان گرمی شود.

فرماندار گرمی افزود: در زمینه  توسعه زیر ساخت های ورزشی این شهرستان، سالن ۳ هزار نفری که از سال۱۳۹۴ کلنگ زنی شد با تامین اعتبارات لازم شروع  عملیات آن  آغاز شود 

مولایی اضافه کرد : سالن زهرای بخش موران توسط بنیاد علوی تعمیرات جزئی صورت گرفته است که انتظار می رود توسط اداره ورزش و جوانان توجه ویژه ای به این سالن انجام گیرد.

وی تصریح کرد: سالن ورزشی روستای انی هم با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد و اعلام نیاز اهالی منطقه امیدواریم  که بعد از ۱۰ سال به بهره برداری برسد.

در ادامه این جلسه روسا و نائب رئیسان هیئت های ورزشی شهرستان مغان ، مسائل و مشکلات مربوطه را بیان و خواستار حمایت جدی مسئولان استانی  از ورزشکاران این شهرستان  شدند.

انتهای پیام

نظر شما