۲۵ پروژه عمرانی حوزه ورزش در سطح استان فعال می باشد

۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۳۲۶۴۹۷
۲۵ پروژه عمرانی حوزه ورزش در سطح استان فعال می باشد
دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از فعال بودن ۲۵ پروژه عمرانی حوزه ورزش در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه با فرماندار و روسای هیات های ورزشی شهرستان گرمی گفت با توجه به اینکه اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۰ در پایان سال به حساب اداره کل واریز شد بعضی از پروژه‌های ورزشی نیمه فعال شدند .

دکتر انوشیروانی با اشاره به  اینکه در حال حاضر ۲۵ پروژه عمرانی فعال در سطح استان وجود دارد خاطر نشان کرد با جذب  اعتبارات  لازم تا  پایان سال ۱۴۰۱  ،  ۱۰ پروژه عمرانی ورزشی به بهره برداری خواهد رسید.

 وی در خصوص زیرساخت های شهرستان گرمی و شروع فاز دوم استادیم ایثار هم گفت  در فاز اول چمن استادیوم به بهره برداری رسید و در سال ۱۴۰۰ اجرایی شد و در فاز دوم امیدواریم  بحث روشنایی و سکو های تماشاگران هم در اختیار فوتبال دوستان و هوادران  قرار گیرد .

مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص سالن ورزشی روستای انی گفت در سال ۱۴۰۱سالن این روستا  و زمین مینی فوتبال روستای قره قیه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر انوشیروانی همچنین  گریزی به  تعمیرات سالن روستای زیوه و زهرا زد و گفت  تعمیرات این دو سالن در دستور اداره کل است و تا پایان سال با تامین اعتبارات لازم از منابع  استانی انجام خواهد شد .

وی در خصوص سالن سه هزار نفری شهرک ولیعصر گفت برای شروع این پروژه به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است  که با رایزنی های انجام گرفته با  نماینده  مجلس در شهرستان گرمی و همچنین با پیگیری های لازم از وزارت ورزش و جوانان امیدواریم این اعتبار برای شروع پروژه در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار بگیرد تا  شروع این پروژه را در سال جاری شاهد باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در خصوص رفع مشکل تمرینات هیئت های ورزشی تصریح کرد: رایزنی های لازم با مستاجران سالن های  ورزشی انجام خواهد گرفت و برای تمرینات هیئت های ورزشی سانس  به خصوصی را برای این موضوع اختصاص خواهیم داد.

مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص تجهیزات و وسایل ورزشی  در رشته های مختلف خاطر نشان کرد ۲۰  میلیارد ریال  اعتبار برای تجهیز وسایل ورزشی در رشته های مختلف جذب شد و با توجه به نیازهای هر شهرستان در سال ۱۴۰۱ توزیع خواهد شد.

سجاد انوشیروانی ادامه داد  برای رفع نواقصات اماکن ورزشی شهرستان نیاز به ۲۰۰ میلیارد ریال  اعتبار است که اداره کل ورزش و جوانان در اعتبارات ملی و اعتبارات استانی بیش از صد  میلیارد ریال این اعتبار  را برای تعمیر  اماکن ورزشی این شهرستان اختصاص داده است .

وی  اضافه کرد: برای توسعه و پیشرفت ورزش امید داریم  که اسپانسر ها و حامیان ورزشی حمایت های لازم را در خصوص تیم داری و هیاتهای ورزشی  انجام دهند و در حال حاضر باید از همین داشته‌های خود استفاده بهینه را بکنیم.

سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در پایان تصریح کرد: متولی اصلی هیاتهای ورزشی فدراسیون ها هستند و بیش از ۵۰ درصد از اعتبارات و مطالبات خود را باید از طریق فدراسیون ها پیگیری کنند و هیاتهای شهرستانی هم تحت حمایت و نظارت هیاتهای استان و همچنین اداره کل ورزش و جوانان و شهرستانهای تابعه هم بعنوان پشتیبان هیاتهای ورزشی در حد توان انجام وظیفه خواهند کرد .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز