جامعه ورزش و جوانان سمبل نشاط و انگیزه انرژی در جامعه هستند

۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۱:۴۲
کد خبر: ۱۳۲۶۶۳۵
جامعه ورزش و جوانان سمبل نشاط و انگیزه انرژی در جامعه هستند
سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل جامعه ورزش و جوانان را سمبل نشاط و انگیزه انرژی در جامعه عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان در جلسه با فرماندار و روسای هیات های ورزشی شهرستان بیله سوار ، این شهرستان را یکی از پتانسیل های بالقوه در حوزه های مختلف به ویژه وررش برشمرد و گفت: با توجه به اینکه بیله سوار از لحاظ مرزی بودن با کشور آذربایجان و وجود منطقه آزاد تجاری در حوزه ورزش و جوانان تاثیرات مثبتی را خواهد داشت .
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: اداره کل ورزش و جوانان به دنبال به حداقل رساندن مشکلات این حوزه در شهرستان ها و با چشم انداز پیش بینی که انجام داده به دنبال مرتفع کردن مشکلات ورزش استان اردبیل است.
دکتر انوشیروانی در مورد زیر ساخت های ورزشی اشاره کرد: زیر ساختار مناسبی برای ورزش استان اردبیل ایجاد نشده است و یکی از عمده‌ترین مشکلات ورزش استان اردبیل نبود زیرساخت‌های مناسب تخصصی برای رشته‌های مختلف ورزشی می باشد.
او افزود: حمایت های انجام گرفته از طرف نمایندگان محترم مجلس و وزارت ورزش و جوانان در طول تاریخ ورزش استان بی‌نظیر بوده که با وجود این توانستیم نزدیک به ۹۰ میلیارد ریال از بدهی های اداره کل ورزش و جوانان را در بخش های جاری و عمرانی را پرداخت کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به افزایش دو برابری اعتبارات ورزش و جوانان استان اضافه کرد:اعتبارات ورزش و جوانان استان اردبیل از۱۲۰ میلیارد ریال به بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.
دکتر انوشیروانی در خصوص تعمیرات اماکن ورزشی این شهرستان گفت: امیدواریم با تامین اعتبارات لازم تعمیرات سالنهای ورزشی را در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل قرار دهیم .
وی به ظرفیت های لازم تنیس روی میز اشاره کرد و گفت با توجه به استقبال از این رشته ورزشی با درخواست از فدراسیون کمپ تیم‌های ملی تنیس روی میز در شمال استان اردبیل ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز